| کد خبر: 183310 |

ایجاد مخازن ذخیره سوخت شناورهای ناجی در بنادر بوشهر

مخازن ذخیره سوخت شناورهای ناجی در بنادر بوشهر ایجاد شد.

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در آستانه نوروز مخازن ذخیره سوخت برای تامین سوخت مورد نیاز شناورهای ناجی در بنادر خارگ، عامری و دیر به بهره‌داری رسید.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از مانا، سیاوش ارجمند زاده در مراسم افتتاح مخارن سوخت شناورهای ناجی اظهار کرد: با توجه به اینکه عملیات‎های جستجو و نجات دریایی در تمام طول شبانه‌روز انجام می‌گیرد و ممکن است در یک روز چندین عملیات انجام شود، به علت ظرفیت محدود سوخت شناورهای ناجی، این شناورها نیازمند سوخت گیری دوباره هستند.

وی خاطرنشان کرد: فرایند ثبت درخواست و دریافت سوخت از شرکت پخش فرآورده های نفتی در سریع‌ترین حالت نزدیک به پنج ساعت طول می‌کشد که این امر می‌تواند در عملیات جستجو و نجات وقفه ایجاد کند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان با اشاره به اینکه با افزایش سفرهای دریایی در ایام تعطیلات نوروزی ماموریت شناورهای ناجی هم افزایش پیدا می کند اضافه کرد: اکنون با بهره‌برداری از مخازن ذخیره سوخت در بنادر خارگ، عامری و دیر شناورهای ناجی 2، 8 و9 به‌ سرعت می‌توانند سوخت گیری کرده و به انجام عملیات جستجو و نجات بپردازند.

ارجمند زاده کیفیت بالای سوخت را یکی دیگر از مزایای وجود این مخازن عنوان و تاکید کرد: همه استانداردهای لازم در ساخت مخازن سوخت به کار گرفته شده و گواهینامه‌های مربوط نیز دریافت شده است.

منبع: سايت خبری مانا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.