| کد خبر: 178162 |

◄ مشارکت علمی دو تن از کارشناسان اداره بنادر خوزستان در ICOPMAS۲۰۱۸

سیداسماعیل موسوی طی مقاله‌ای با عنوان حفاظت از تاسیسات فنی با استفاده از واقعیت افزوده در GIS طی روز دوم همایش به‌طور شفاهی مبحث خود را ارائه کرد.

تین نیوز

کارشناسان اداره‌کل بنادرودریانوردی خوزستان، با ارائه سه عنوان مقاله تحقیقاتی در سیزدهمین همایش بین‌المللی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی شرکت کردند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل بنادرودریانوردی خوزستان، در جریان برگزاری سیزدهمین همایش بین‌المللی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی، سید اسماعیل موسوی از واحد مهندسی و عمران و محمود حسین‌زاده از واحد امور بندری و اقتصادی مقالاتی در موضوعات نگهداری از تاسیسات فنی، عوامل دخیل در تخلیه و بارگیری کالای فله و شناسایی ظرفیت‌های گردشگری دریایی بنادر خوزستان ارائه کردند.

سیداسماعیل موسوی طی مقاله‌ای با عنوان حفاظت از تاسیسات فنی با استفاده از واقعیت افزوده در GIS طی روز دوم همایش به‌طور شفاهی مبحث خود را ارائه کرد.

وی در این مقاله مزیت‌های بهره‌گیری از فناوری اطلاعات و اینترنت اشیا در حفاظت و نگهداری از آن دسته از تاسیسات نظیر شبکه‌های کابلی که زیرزمین قرارگرفته و قابل‌مشاهده نیستند، تشریح کرد.

هم‌چنین محمود حسین‌زاده نیز طی دو عنوان مقاله که در قالب پوستر در این همایش ارائه شدند، عوامل موثر در تخلیه و بارگیری کالای فله با توجه به نقش مهم بندر امام در تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی را براساس سه بعد شدت تکرار، احتمال وقوع و عوامل دخیل شناسایی و ارزیابی کرده و طی عنوان دیگری نیز به بررسی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بنادر استان خوزستان در حوزه گردشگری دریایی با توجه بعد اقتصادی آن پرداخت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.