| کد خبر: 174792 |

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان تاکید کرد:

◄ افق روشن توسعه و اشتغال در بندر امام

طرح‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری دریایی استان خوزستان به همت معاونت امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی این استان باهدف توسعه گردشگری ساحلی و دریایی تهیه و تدوین‌شده است.

تین نیوز

 معاون امور دریایی اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به رویکرد اخیر دولت در خصوص توسعه فعالیت‌های گردشگری و ایران‌گردی و هم‌چنین توجه ویژه استاندار و مقامات مسئول استانی به بسترسازی و توسعه فعالیت‌های مذکور گفت: بر این اساس مطالعات گسترده‌ای به‌منظور شناسایی توانمندی‌ها و جاذبه‌های بالفعل و بالقوه گردشگری دریایی در حوزه دریایی تحت نظارت بندر امام توسط کارشناسان بخش دریایی صورت پذیرفت که منجر به تهیه بسته‌های پیشنهادی، جهت جذب سرمایه‌گذاران فعال و علاقه‌مند در حوزه گردشگری دریایی شود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان، امین موسی‌پور در ادامه افزود: به همین منظور جلسات هماهنگی با اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان بندر ماهشهر به‌عنوان متولی این امر انجام و تعاملات لازم جهت پیشبرد اهداف تعیین‌شده صورت پذیرفت.

وی در تشریح اهداف و دستاوردهای این طرح‌ها، ایجاد اشتغال و شکوفایی اقتصادی منطقه، اشاعه فرهنگ دریایی، معرفی جاذبه‌ها و جغرافیای منحصربه‌فرد خور موسی و فراهم نمودن زمینه‌های جذب توریست‌های داخلی و خارجی و درنتیجه سرمایه‌گذاری پایدار را از اهم این اهداف برشمرد.

استان خوزستان با برخورداری از یک‌هزار و ۱۸۶ کیلومتر ساحل و هفت‌بندر بزرگ و کوچک، ازجمله استان‌های ساحلی و برخوردار از ظرفیت‌های گردشگری دریایی و آبی کشور به شمار می‌آید که این ظرفیت مهم از دیرباز موردتوجه گردشگران بوده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.