| کد خبر: 171330 |

شولکی خبر داد:

◄ تمدید مجوز احداث بندر صیادی در خور زنگی

در راستای اعمال حاکمیت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی بر تمامی فعالیت‌ها در سواحل و به‌منظور ساماندهی سواحل استان خوزستان و همچنین عمل به مسئولیت اجتماعی برای پایداری و گسترش فرصت‌های اشتغال، مجوزهای لازم، پس از بررسی‌های کارشناسی توسط سازمان بنادر و دریانوردی صادر می‌شوند.

تین نیوز

سرپرست واحد مهندسی و عمران اداره‌کل بنادرودریانوردی خوزستان، گفت: تمدید مرحله سوم مجوز احداث بندر صیادی بندر امام واقع در خور زنگی با تأیید اداره‌کل بنادرودریانوردی استان خوزستان و برابر با الزامات و مقررات ملی و بین‌المللی، توسط سازمان بنادرودریانوردی طی مردادماه سال جاری صورت گرفت.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی بنادرودریانوردی خوزستان، عبدالرحیم شولکی افزود: به‌منظور رعایت الزامات قانونی ناظر برساخت و بهره‌برداری سازه‌ها و تاسیسات ساحلی و اخذ استعلامات لازم از مراجع ذی‌ربط، حسب قوانین و مقررات جاری، تمدید مرحله سوم مجوز احداث بندر صیادی بندر امام واقع در خور زنگی توسط سازمان بنادرودریانوردی صورت پذیرفت.

شولکی با اشاره به بند ۲۲ ماده سه فصل دوم آیین‌نامه سازمان بنادرودریانوردی که بر لزوم اخذ مجوزهای لازم جهت احداث و بهره‌برداری از سازه‌های ساحلی و دریایی تاکید می‌کند، بیان کرد: این تمدید مجوز حسب اعمال حاکمیت در عرصه سواحل صورت گرفته و همهٔ فعالان اقتصادی در حوزهٔ سواحل و بنادر ملزم به رعایت قوانین و اخذ مجوز هرگونه فعالیت می‌باشند.

سرپرست واحد مهندسی و عمران همچنین افزود: ارگان‌ها و مراجع قانونی فقط می‌توانند به پروژه‌ها و تاسیساتی که مبادرت به اخذ مجوز نموده‌اند، تسهیلات ارائه نموده و از این مزیت برخوردار شوند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.