| کد خبر: 165736 |

مکی زاده خبر داد؛

◄ راه‌اندازی سامانه جامع دریانوردان کشور در بندر شهید رجایی

سرپرست معاونت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از راه‌اندازی سامانه جامع دریانوردان در بزرگ‌ترین بندر بازرگانی کشور خبر داد.

تین نیوز

سرپرست معاونت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، گفت: بندر شهید رجایی به عنوان نخستین بندر کشور محسوب می‌شود که اقدام به راه‌اندازی سامانه جامع دریانوردان کرده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، اسماعیل مکی‌زاده اظهار کرد: از این پس، دریانوردان می‌توانند با مراجعه به این سامانه ضمن دسترسی به درگاه جامع خدمات الکترونیکی، تمامی امور مربوط به آزمون‌ها و صدور اسناد دریانوردی شامل ثبت‌نام اینترنتی، دریافت نتایج، درخواست اینترنتی صدور گواهینامه‌ها و شناسنامه دریانوردی و پیگیری آن اقدام نموده و یا اطلاعات و اخبار لازم را از این مسیر، دریافت کنند.

سرپرست معاونت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از سامانه جامع دریانوردان، بستر یکپارچه و جامع ارائه خدمات اینترنتی به متقاضیان خدمات آزمون و صدور اسناد دریانوردی توسعه‌یافته است.

مکی‌زاده از جمله مزایای راه‌اندازی این سامانه را حذف رفت‌وآمدهای غیر ضروری از مناطق دور و نزدیک و رفع محدودیت‌های زمانی و مکانی برای انتخاب یکی از مراکز هفت گانه آزمون و صدور اسناد دریانوردان کشور جهت دریافت خدمات موردنیاز آن‌ها برشمرد.

این مقام مسئول گفت: دریانوردان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی بندر شهید رجایی به آدرس اینترنتی Shahidrajaeeport.pmo.ir از خدمات ارائه‌شده در سامانه جامع دریانوردان بهره‌مند شوند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.