| کد خبر: 165504 |

◄ نباید اجازه دهیم خط ریلی آستارا - آستارا دچار مشکل شود

بودجه ۲۰۰ میلیاردی تعریض جاده منتهی به بندر آستارا محقق شود

تین نیوز

نماینده مردم آستارا گفت: کمیسیون عمران در بودجه سال ٩٧، معادل ۲۰ میلیارد تومان برای تعریض جاده منتهی به بندر آستارا در نظر گرفته‌ است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، ولی داداشی در آیین‌های افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های توسعه‌ای در بندر آستارا که با حضور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد، اظهار کرد :  اولین بندری که در کشور به دست بخش خصوصی ساخته‌شده است، بندر آستارا است.

 وی بابیان اینکه باید از بخش خصوصی حمایت کرد، ادامه داد: دولت امروز توانایی اشتغال‌زایی در بدنه خود را ندارد .باید از توان‌بخش خصوصی در بخش‌های مختلف استفاده شود.

 نماینده مردم آستارا افزود : اگر امروز به بخش خصوصی اهمیت ندهیم و ارزش قائل نشویم، این بخش توسعه نمی‌یابد و معضل بیکاری حل نخواهد شد. خوشبختانه سازمان بنادر در جهت حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی اقدام‌های مثبتی انجام داده است.

سرمایه‌گذاری بخش خصوصی قابل‌تقدیر است

داداشی در ادامه از سرمایه‌گذاری 110 میلیارد تومانی بخش خصوصی در شهرستان آستارا تقدیر کرد و یادآور شد : توسعه اسکله نیازمند زیرساخت‌ها ازجمله برق و تعریض جاده است.

نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه دولت نباید با بخش خصوصی رقابت کند، توضیح داد: درجایی که دولت با بخش خصوصی رقابت کرده است ، این بخش را فلج کرده است.

وی افزود: نباید اجازه دهیم خط ریلی بین‌المللی آستارا - آستارا که باهدف توسعه کشور محقق شده است، به مشکل و ورشکستی سرمایه‌گذار بخش خصوصی منجر شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.