| کد خبر: 162695 |

قدردانی از نمایندگان ایران در مقر سازمان جهانی دریانوردی

رییس کمیته فرعی ۵ NCSR از مشارکت نمایندگان ​جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از کشورهای فعال در تهیه مدل کورس ۳,۱۴ قدردانی کرد.

تین نیوز

رییس کمیته فرعی ۵ NCSR از مشارکت نمایندگان ​جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از کشورهای فعال در تهیه مدل کورس ۳,۱۴ قدردانی کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان بین المللی دریانوردی آیمو، درخلال برگزاری پنجمین اجلاس کمیته فرعی تخصصی ناوبری، مخابرات و جستجو ونجات دریایی (۵ NCSR) که در مقر سازمان جهانی دریانوردی برگزار شد، رییس کمیته  فرعی  ۵ NCSR  از مشارکت  نمایندگان ج. ا.ایران به عنوان یکی از کشورهای فعال در تهیه مدل کورس ۳,۱۴ با عنوان  SAR Mission Coordinator و تهیه اولین پیش نویس آن تشکر و از مشارکت نماینده  جمهوری اسلامی ایران  محمد مهدوی گورابی به عنوان یکی از course developer  ها قدردانی کرد.

گفتنی است، پیشنهاد مشارکت و تهیه مدل کورس مربوطه توسط نماینده سازمان بنادر در آیمو در خلال اجلاس قبلی کمیته مطرح شده بود که مورد موافقت دبیرخانه آیمو و کشورهای عضو واقع شد.

 دعوت از نماینده سازمان بنادر در برگزاری جشن کنوانسیون موجد آیمو

علاوه بر این در مراسمی که در تاریخ ۶ مارس ۲۰۱۸ در مقر آیمو برگزار گردید از لوح یادمان هفتادمین سال تصویب کنوانسیون آیمو که موجب تاسیس سازمان بین المللی دریانوردی شد، رونمایی کردند.  در این جشن ملکه انگلیس، الیزابت دوم نیز حضور داشت و از لوح یادبود هفتادمین سال تاسیس آیمو در حالی که دبیر کل آیمو کی تاک لیم نیز وی را همراهی می کرد، رونمایی کرد.

آیمو همچنین در این مراسم از نماینده سازمان بنادر و دریانوردی، ماندانا منصوریان بخاطر فعالیت های موثر وی در مباحث مرتبط با آیمو  و برخی معیارهای دیگر  در گروه "ایمنی و عامل انسانی"  که در حاشیه این جشن برگزار شد، دعوت  بعمل آورده بود که وی ضمن شرکت در آن گروه، دفتر یادبود هفتادمین سال تاسیس آیمو را نیز امضا کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.