| کد خبر: 160476 |

بوق شناورها در بندر خرمشهر طنین انداز شد

همزمان با فرا رسیدن دوازدهم بهمن ماه و سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی، صبح امروز صدای بوق شناورهای در بندرخرمشهر طنین انداز شد.

تین نیوز

همزمان با فرا رسیدن دوازدهم بهمن ماه و سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی، صبح امروز صدای بوق شناورهای در بندرخرمشهر طنین انداز شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، همزمان با سالروز  ورود امام راحل به کشور رأس ساعت 9 و 27 دقیقه و 30 ثانیه، شناورهای در حال تردد در آبراه اروند و کشتی های پهلوگرفته در اسکله های بندرخرمشهر با به صدا در آوردن بوق خود و به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران به استقبال دهه مبارک فجر و سی و نهمین سالگرد بهار انقلاب اسلامی رفتند.

با توجه به تقارن ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) با روزهای آغازین دهه مبارک فجر امسال، اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر ویژه برنامه هایی را با محوریت ایام فاطمیه در نظر گرفته است و برنامه های جشن و شادی را پس از پایان دهه اول ایام فاطمیه برگزار می کند.

همچنین تلاش می شود در برنامه های در نظر گرفته شده توسط این اداره کل در ایام دهه فجر، ابعاد علمی و عملی سیره و شخصیت حضرت زهرا (س) بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

نصب پرچم جمهوری اسلامی ایران و پرچم عزا، برپایی زیارت عاشورا، حضور مدیران و کارکنان این اداره کل در گلزار شهدای خرمشهر و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، برپایی سخنرانی با محوریت شناخت ارزشهای معنوی انقلاب اسلامی و سیره و فضایل حضرت زهرا (س)، برپایی نماز وحدت با حضور امام جمعه شهرستان خرمشهر و برگزاری محفل انس با قرآن از جمله برنامه های ویژه دهه مبارک فجر در بندرخرمشهر است.

پخش سرودهای انقلابی، برپایی نمایشگاه عکس، برگزاری مسابقات ورزشی، شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و تجلیل از بسیجیان و ایثارگران اداره کل از دیگر برنامه های درنظرگرفته شده به مناسبت گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر در اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر خواهد بود.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.