| کد خبر: 157225 |

محمد راستاد، معاون وزیر راه و شهرسازی گفت:

اشاعه فرهنگ دریایی در گرو تحقق ماموریت های روابط عمومی

محمد راستاد در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل روابط عمومی و حقوقی سازمان بنادرو دریانوردی ضمن تاکید بر به روز رسانی قواعد و آیین نامه های دریایی کشور گفت: معرفی سازمان و اشاعه فرهنگ دریایی در گرو تحقق ماموریت های روابط عمومی سازمان است.

تین نیوز

محمد راستاد در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل روابط عمومی و حقوقی سازمان بنادرو دریانوردی ضمن تاکید بر به روز رسانی قواعد و آیین نامه های دریایی کشور گفت: معرفی سازمان و اشاعه فرهنگ دریایی در گرو تحقق ماموریت های روابط عمومی سازمان است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، در جلسه هیات عامل سازمان که با حضور محمد راستاد؛ معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد، معارفه مدیرکل جدید روابط عمومی، حوزه مدیر عامل و سرپرست اداره کل حقوقی این سازمان برگزار شد.

اشراف حقوقی، کارتیمی و مساعدت با بنادر عوامل موفقیت دفتر حقوقی

محمد راستاد در ابتدای جلسه تودیع و معارفه، ضمن تشکر از زحمات آقای انزان پور؛ مدیر کل سابق دفتر حقوقی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: وی از نظر فنی و تخصصی اشراف کامل بر حوزه حقوقی داشت و کار تیمی مناسب و مساعدت با بنادر در دوره مدیریت حقوقی سازمان، موجب رضایت کلی در بدنه سازمان شده بود.

معاون وزیر راه و شهر سازی با تاکید بر پشتوانه محکم تخصصی و تجربی انزان پور افزود: مدت فعالیت وی در اداره کل حقوقی دوره ای موثر و مثمر ثمر بود و با توجه به علاقه و سابقه مدیریتی ایشان در اداره کل بنادرو دریانوردی مازندران، پایان این مسئولیت به دلیل انتقال وی به اداره کل مازندران است که آرزوی موفقیت برای ایشان در مسئولیت جدید داریم.

ضرورت به روزرسانی قواعد و آیین نامه های دریایی کشور

مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی در ادامه در خصوص مدیرکل جدید حقوقی سازمان اظهار کرد: توازنی زاده فردی آشنا به امور حقوقی، خدوم و دارای سوابق روشن در حوزه تخصصی دریایی و مدیریت حقوقی سازمان بنادرو دریانوردی است که در سال های گذشته با وجود انتقال به بخش دریایی در حوزه حقوقی همچنان فعال بود. از جمله این موارد کنوانسیون کار دریانوردان (MLC) بود که پایان نامه دکتری را روی این موضوع کار کردند و در نقش تئوریسین این کنوانسیون ظاهر شدند و همچنین حضور ایشان در اجلاس های سازمان بین المللی کار و کمیته حقوقی سازمان بین الملل دریایی (IMO) از نمونه های دیگر است.

وی افزود: توازنی زاده مجموعه ای از دانش حقوقی عمومی و تخصصی در حوزه های بندری و دریایی با یک پشتوانه محکم تجربی دارد و انتظار می رود، فارغ از مباحث حقوقی متداول، در این دوره مبانی حقوقی سازمان بنادر و دریانوردی اصلاح و به روز رسانی شود.

ارتباط فعلی سازمان بنادر با مخاطبان عام مطلوب نیست

محمد راستاد در ادامه ضمن اعلام دلایل انتخاب مدیرکل روابط عمومی و تشریفات بین الملل سازمان بنادرو دریانوری گفت: تا پیش از این روابط عمومی در سازمان در سطح مشاور و رئیس ادراه خلاصه می شد و ارتباط ما با مخاطبان عام مطلوب نبود و با توجه به اهمیت فعالیت روابط عمومی ها در معرفی سازمان و اشاعه فرهنگ دریایی و ارتباط مناسب با مخاطبان داخلی و خارجی و اهمیت سازمان بنادرو دریانوردی تصمیم به ارتقا این بخش به اداره کل گرفته شد.

وی ادامه داد: علی رغم اهمیت سازمان بنادر و دریانوردی هنوز این سازمان به مخاطبان عام به خوبی معرفی نشده و فرهنگ دریایی و ماموریت های آن تعریف نشده است و عموما با سازمان های مشابه اشتباه گرفته می شود. لذا برای حل این مشکل از آقای رحمتی رودسری کمک گرفتیم که در این زمینه دارای تجربه، تخصص و صلاحیت کافی است.

ماموریت های گسترده، انتظارات بالا از روابط عمومی ایجاد می کند

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به سوابق رحمتی در مدیریت روابط عمومی دو وزارتخانه ها و چند نهاد و سازمان گفت: انتظار می رود با حضور ایشان تغییرات جدی در روابط عمومی اعمال شود و مبتنی بر ماموریت های محوله به نتایج مورد نظر دست یابیم و ارتباطات وسیع و موثر با مخاطبان داخلی و خارجی و عام و خاص برقرار گردد.

در ادامه برنامه، مدیرکل جدید روابط عمومی و مدیران فعلی و سابق دفتر حقوقی سازمان بنادر ودریانوردی نظراتشان را بیان کردند و از زحمات انزان پور مدیرکل سابق حقوقی توسط مدیرعامل سازمان تقدیر و تشکر صورت گرفت.

شایان ذکر است طی احکامی جداگانه، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، وحید رحمتی رودسری  را به سمت مدیرکل روابط عمومی، حسین پورقیومی را به سمت مدیرکل حوزه مدیرعامل و عباس توازنی زاده را به سمت سرپرست اداره کل حقوقی سازمان منصوب کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.