| کد خبر: 154307 |

در بندر بوشهر انجام شد:

بازدید معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی از بندر بوشهر

محمدرضا اله یار عضو هیئت عامل و معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی به همراه هیئتی، از بندر بوشهر بازدید کرد.

تین نیوز

محمدرضا الهیار عضو هیئت عامل و معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی به همراه هیئتی، از بندر بوشهر بازدید کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، محمدرضا الله یار با حضور در مجتمع بندری نگین در خصوص طرح و توسعه بندر بوشهر گفت: بندر بوشهر یکی از قدیمی‌ترین و مهم‌ترین بنادر در عرصه تجارت دریایی و بارگیری کالا در کشور بشمار می‌رود.

وی افزود: در راستای توسعه خدمات بندری در بوشهر، طرح بندری در مجتمع نگین اجرایی شده که با تکمیل آن تحول مهمی در این عرصه ایجاد خواهد شد.

معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی عنوان کرد: بندر بوشهر دومین بندر کانتینری کشور است که با تکمیل پایانه کانتینری مجتمع بندری نگین، میزان تخلیه و بارگیری کانتینر در بندر بوشهر به ۲ برابر افزایش می‌یابد.

محمدرضا اله یار ضمن اشاره به تصویب دو طرح لایروبی در بندر بوشهر، بیان کرد: یکی از دو طرح تصویب شده لایروبی بندر بوشهر کانال مقابل مجتمع بندری نگین است که اعتبار اجرایی آن از منابع داخلی سازمان بنادر و دریانوردی تأمین شده و به‌ زودی اجرا خواهد شد.

اله یار اضافه کرد: طول لایروبی کانال اصلی بندر بوشهر ۱۵ کیلومتراست که اجرای این طرح نقش مهمی در پهلوگیری کشتی‌هایی با ظرفیت بالا را در بندر بوشهر دارد و این مهم نیز بعد از مراحل تأمین اعتبار، اجرای می‌شود.

عضو هیئت عامل و معاون مهندسی و توسعه و امور زیر بنایی سازمان بنادر و دریانوردی، گفت: برای ارتقا ایمنی بنادر و مقابله با بحران آتش‌سوزی در دریا، بنادر  و سواحل کشور به شناور آتش‌خوار مجهز می‌شوند.

وی، با اشاره به وجود تجهیزات اطفا حریق در بنادر استان بوشهر، افزود: با وجود اینکه تجهیزات اطفاء حریق در بنادر استان بوشهر  و با اعتبارات داخلی نصب و راه‌اندازی شده است، اما به کارگیری شناورهای آتش‌خوار در دریا  نقش مهم و به سزایی در ارتقای ایمنی بنادر و شناورها دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.