| کد خبر: 153884 |

تخلیه و بارگیری کالاهای تجاری کانتینری در بندر بوشهر 54 درصد افزایش یافت

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: تخلیه و بارگیری کالاهای تجاری کانتینری در بندر بوشهر در 7 ماه امسال 54 درصد افزایش یافت.

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: تخلیه و بارگیری کالاهای تجاری کانتینری در بندر بوشهر در 7 ماه امسال 54 درصد افزایش یافت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی ، محمدمهدی بنچاری ، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به توسعه زیر ساخت‌های بندری در استان بوشهر اظهار داشت: برای فراهم کردن تسهیلات لازم در راستای تخلیه و بارگیری کالا امسال در حوزه زیرساخت‌های بندری طرح‌های مهمی تدوین و اجرایی شده است.

وی با اشاره به اینکه بندر بوشهر از نقاط مهم بندری در عرصه تخلیه و بارگیری کالاهای کانتینری است افزود: حمل کالاهای تجاری کانتینری به عنوان مهم‌ترین روش در صادرات و واردات محسوب می‌شود که در این راستا بندر بوشهر از جایگاه مهمی در این حوزه برخوردار است.

بنچاری، بندر بوشهر را دومین بندر کانتینری کشور دانست و گفت:با توجه به اینکه بندر بوشهر به عنوان دومین بندر کشور در تخلیه و بارگیری کانتینر محسوب می‌شود، توجه به توسعه زیرساخت‌ها این بخش در اولویت قرار دارد.

وی، از اجرای پایانه کانتینری جزیره نگین بوشهر خبر داد و گفت: با تکمیل این پایانه ظرفیت تخلیه و بارگیری کانتینر دربندر بوشهر سالانه به یک میلیون تی.ایی.یو کانتینر افزایش می‌یابد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از افزایش میزان تخلیه و بارگیری کالاهای تجاری کانتینری در بندر بوشهر خبرداد و خاطر نشان کرد: تخلیه و بارگیری کالاهای تجاری کانتینری در بندر بوشهر در 7 ماه امسال 54 درصد افزایش یافت.

بنچاری با اشاره به اینکه در مدت یاد شده 102 هزار و 600 تی.ایی.یو کالاهای تجاری کانتینری در بندر بوشهر تخلیه و بارگیری شده است تصریح کرد: از این میزان تخلیه و بارگیری، بیش از 50 هزار و 873 تی.ایی.یو کانتیتر آن صادرات بوده که نسبت به 27 هزار کانتینر سال گذشته افزایش حدود 2 برابری دارد.

وی با اشاره به اینکه بندر عسلویه در عرصه تخلیه و بارگیری کالاهای تجاری دارای جایگاه مهمی است تصریح کرد:تخلیه و بارگیری کالاهای تجاری کانتینری در بندر عسلویه در 7 ماهه امسال 15درصد افزایش یافت و به 103 هزار و 65 تی.ایی.یو کانتینر رسید.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.