| کد خبر: 152249 |

مدیر عامل سازمان بنادر :

تبادل تجربیات موفق بین بنادر مختلف زمینه ساز رشد عملیات دریایی است

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت:تبادل تجربیات موفق بین بنادر، زمینه ساز رشد عملیات دریایی در بنادر کشور است .

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت:تبادل تجربیات موفق بین بنادر، زمینه ساز رشد عملیات دریایی در بنادر کشور است .

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران ، محمد راستاد روز دوشنبه اول آبان ماه  در آیین گشایش دومین همایش مدیران دریایی کشور ( Harbor Master) در بندر نوشهر با اعلام این مطلب افزود : این همایش ها برای تبادل تجربیات بین کارشناسان و مدیران دریایی بنادر کشور بسیار مفید است چرا که هر بندر ممکن است یک تجربه و ابتکار خوبی در بخش مکانیزاسیون و عملیات داشته باشد و با ارائه آن از طریق اسلاید، فیلم و .. اطلاعات خوبی در زمینه عملیات دریایی تجمیع می شود و در مواقع لزوم مورد استفاده قرار می گیرد .

در ادامه نادر پسنده  مدیر کل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی هدف از برگزاری این همایش را ارتقاء ایمنی دریانوردی در آب های تحت حاکمیت کشور برشمرد .

   وی تبادل تجربیات ، آشنایی با آخرین قوانین مقررات بین المللی ، ارتقاء دانش و هماهنگی و تعامل ما بین مسئولان و کارشناسان دریایی بنادر و بهره گیری از دانش تخصصی روز دنیا در امر تردد ایمن شناورها را از دیگر اهداف دومین همایش مدیران دریایی کشور عنوان کرد .

گفتنی است در دومین همایش (Harbor Master)که طی روزهای اول و دوم آبانماه با حضور مدیران و کارشناسان دریایی بنادر سراسر کشور در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر برگزار شد شرکت کنندگان درخصوص جایگاه و الزامات بین المللی  Harbor Master ، آخرین وضعیت نقشه های الکترونیکی کشور و ضرورت جایگزینی نقشه های مورد استفاده ، طرح جامع کنترل و پایش آبراه های کشور ، طرح آزادسازی خدمات دریایی،بررسی آخرین وضعیت آموزش و ارتقاء راهنمایی و همچنین VTS ، تدوین نقشه جامع راه عملیات دریایی و نقش بنادر تابعه در تحقق آن و ... به بحث و تبادل نظر پرداختند .

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.