| کد خبر: 268393 |

خودروهای حامل سنگ، موجب تخریب زیرساخت‌ های جاده‌ ای هستند

بار اضافه کامیون ها به زیر ساخت جاده ای خسارت می زند که لازم است ارگان های دخیل به خصوص سازمان صمت برای ساماندهی این وضع با راهداری و حمل و نقل جاده ای همکاری کنند.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بخش زنجانرود گفت: کامیون های حامل سنگ های معدنی با عدم رعایت مهار بار، موجب بروز مشکل در تردد و آسیب به جسم جاده می شوند.

به گزارش تین نیوز از وزارت راه و شهرسازی، میثم زارعی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجانرود، در پاسخ به مطالبه یکی از شهروندان در خصوص سقوط سنگ در وسط جاده روستای کزبر_ قره چریان که موجب مسدود شدن محور شده است، عنوان کرد: با تلاش راهداران و اعزام ماشین آلات سنگین به محل، مشکل رفع شده است، تردد خودروهای باربری بدون رعایت مهار بار موجب چنین مشکلاتی هستند که علاوه بر مسدود شدن محور و ایجاد حادثه، به رویه راه آسیب زده که از طریق مراجع قانونی پیگیر موضوع هستیم.

وی بیان کرد: بار اضافه کامیون ها به زیر ساخت جاده ای خسارت می زند که لازم است ارگان های دخیل به خصوص سازمان صمت برای ساماندهی این وضع با راهداری و حمل و نقل جاده ای همکاری کنند.

زارعی به کمبود اعتبارات اشاره کرد و گفت: با وجود تمام مشکلات اعتباری، ۲.۵ کیلومتر از محور کزبر با ۳.۵ میلیارد تومان اعتبار در سال جاری آسفالت شده که در صورت عدم رعایت قوانین نگهداری، در مدت زمان کوتاه شاهد تخریب رویه راه خواهیم بود که نتیجه بخشی اقدامات صورت گرفته، نیازمند همکاری معدن داران و دیگر ارگان های مربوطه است.

رئیس اداره راهداری زنجانرود یادآور شد: مسئولان و مردم خواهان مرمت و بهسازی جاده ها هستند اما کمتر به تخلفات ناشی از اضافه بار ناوگان حمل و نقل عمومی که عامل خسارت است، توجه می کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.