| کد خبر: 262085 |

افزایش ۳ درصدی تردد در جاده های زنجان

بیش از ۱۹ میلیون و ۱۳۱ هزار و ۷۰ تردد در محورهای مواصلاتی زنجان ثبت شده است.

تین نیوز

بیش از ۱۹ میلیون و ۱۳۱ هزار و ۷۰ تردد در محورهای مواصلاتی زنجان ثبت شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از صدا و سیما؛ رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان از ثبت ۱۹ میلیون و ۱۳۱ هزار و ۷۰ تردد در محور های مواصلاتی این استان طی ۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد.

محمدی، افزود : طی ۶ ماهه نخست سال ۱۹ میلیون و ۱۳۱ هزار و ۷۰ تردد در محور های مواصلاتی این استان ثبت شده که این میزان، رشد ۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

وی گفت : این میزان تردد توسط ۱۸ دستگاه ترددشمار نصب شده در ورودی و خروجی های فعال استان به ثبت رسیده است که پرترددترین محور های استان طی این مدت، آزادراه زنجان - قزوین و زنجان - تبریز بوده است.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان به اهمیت سیستم های حمل ونقل هوشمند در ارتقای امنیت و برنامه ریزی برای جلوگیری از آسیب ها و تلفات جاده ای اشاره کرد و افزود: نتیجه رویکرد استفاده از سامانه های هوشمند جاده ای ارتقای ایمنی، امنیت، تسهیل در تردد حمل ونقل عمومی و شخصی، بهبود عملکرد و اصلاح روش ها، صرفه جویی در هزینه ها، مدیریت مؤثر و توسعه پایدار حمل و نقل جاده ای است.

محمدی در ادامه با اشاره به تعداد تماس های دریافت شده در سامانه ۱۴۱، گفت: در شش ماهه نخست سال جاری ۹۴۰ تماس با سامانه مدیریت راه های استان برقرار شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷ درصد افزایش را نشان می دهد.

وی با اشاره به فعالیت سامانه ۱۴۱ در استان افزود : این سامانه با هدف ارائه خدمت به هموطنان و کاربران جاده ای برای آگاهی بیشتر از وضعیت ترافیک و برنامه ریزی در زمان سفر تهیه شده است و کاربران جاده ای می توانند پس از برقراری ارتباط با این سامانه، از خدماتی مانند آگاهی از وضعیت ترافیکی راه ها، وضعیت آب و هوای مسیرها، انسداد ها و یا محدودیت های اعمال شده و ثبت شکایات در حوزه راه ها بهره مند شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.