| کد خبر: 253158 |

با توجه به بارش های اخیر؛

احتمال ریزش کوه در محور زنجان - تهم - چورزق وجود دارد

معاون راهداری استان زنجان اعلام کرد: با توجه به سست شدن خاک و سنگ ارتفاعات مشرف بر محور زنجان - تهم - چورزق ناشی از بارش های اخیر، خطر ریزش کوه بر سطح جاده وجود دارد پس با احتیاط تردد صورت گیرد.

تین نیوز

معاون راهداری استان زنجان اعلام کرد: با توجه به سست شدن خاک و سنگ ارتفاعات مشرف بر محور زنجان -  تهم - چورزق ناشی از بارش های اخیر، خطر ریزش کوه بر سطح جاده وجود دارد پس با احتیاط تردد صورت گیرد.

به گزارش تین نیوز از  پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی(استان زنجان)، هادی نظری با عنوان این مطلب که همه ساله این ریزش ها در حاشیه جاده ها رخ می دهد افزود: انجام اقدامات زیر ساختی در این مسیر نیازمند اعتبارات قابل توجهی است که پیگیر این موضوع هستیم تا اقدامات اساسی در جهت امنیت مسافران در این مسیر ایجاد شود.

نظری گفت: بخشی از این ریزش ها طبیعی است و در زمان احداث شکل گرفته و برای تثبیت کامل نیاز به زمان دارد. وی افزود: در حال حاضر پیش بینی می شود در محورهای کوهستانی جاده های نیکپی- ماهنشان، دندی به سمت تکاب، محور زنجان-طارم گردنه خانچایی، محور ابهر - قیدار گردنه قره آقاج، محور فرعی ماهنشان به پری احتمال رانش و ریزش وجود دارد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان زنجان گفت: بخش هایی از جاده که احتمال ریزش کوه وجود دارد، با نصب تابلو مشخص شده است و حضور هر روزه گشت های راهداری به منظور دسترسی سریع راهداران پرتلاش و اقدام لازم به منظور ایمن سازی و پاکسازی محل ریزش و ایجاد بستر سفری امن برای مسافران و رانندگان عبوری از این مسیر انجام می گیرد.

نظری تاکید کرد: با وجود حضور مستمر و منظم گشت های راهداری در همه جاده های استان زنجان، رانندگان و مسافران در صورت مشاهده هر گونه مشکل در جاده های استان با شماره ۱۴۱ تماس بگیرند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.