| کد خبر: 251314 |

با تلاش ۴۰ اکیپ راهداری انجام شد؛

بازگشایی ۱۳۸ محور روستایی در استان زنجان

رئیس مرکز مدیریت راه های استان زنجان از بازگشایی ۱۳۸ محور روستایی در سرتاسر استان خبر داد و گفت: این محورها با تلاش ۳۹۸ نفر در قالب ۴۰ اکیپ بازگشایی شدند.

تین نیوز

رئیس مرکز مدیریت راه های استان زنجان از بازگشایی ۱۳۸ محور روستایی در سرتاسر استان خبر داد و گفت: این محورها با تلاش ۳۹۸ نفر در قالب ۴۰ اکیپ بازگشایی شدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، محمد محمدی، رئیس مرکز مدیریت راه های استان زنجان از بازگشایی ۱۳۸ محور روستایی که در بارش های سنگین برف در روزهای اخیر مسدود شده بودند خبر داد و تاکید کرد: بیشترین محورهای بازگشایی شده مربوط شهرستان زنجان با ۳۰ محور، سلطانیه با ۲۹ محور، خدابنده با ۲۵ محور و زنجانرود با ۱۴ محور بوده است.

این مسئول تعداد گردنه های برفگیر استان را ۱۲ مورد به طول ۱۸۸ کیلومتر اعلام کرد و گفت: ۲۴۱ دستگاه مربوط به راهداری زمستانی برای خدمت رسانی، در حال آماده باش قرار دارند.

وی ادامه داد: ۹ راهدارخانه و ۲۳ پایگاه راهداری، ۸ آشیانه و ۱۷ انبار نمک در طرح راهداری زمستانی در نظر گرفته شده و ۳۹۸ نفر نیروی انسانی اعم از اپراتور ماشین آلات، تدارکات و راهدار در قالب ۴۰ اکیپ در محورهای مواصلاتی استان مستقر شده اند که خدماتشان همچنان ادامه دارد.

محمدی با بیان اینکه هیچ محور روستایی مسدود در استان زنجان وجود ندارد، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت راه ها و پیش بینی هفتگی شرایط جوی استان زنجان اظهار کرد: در حال حاضر تردد در کلیه محورهای مواصلاتی استان زنجان به صورت عادی و روان در جریان است.

محمدی با اشاره به مه آلودگی و یخبندان در برخی محورهای مواصلاتی استان در روز سه شنبه (۲۷ دی ماه)، وضعیت جوی استان در روز چهارشنبه (۲۸ دی ماه) تا یکشنبه (۲ بهمن ماه) را یخبندان و احتمال وقوع کولاک برف پیش بینی کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.