| کد خبر: 202628 |

فعالیت ۵۰ اتوبوس مسافربری در استان زنجان تعلیق شده است

مدیرکل راهداری استان زنجان، گفت: فعالیت ۵۰ اتوبوس مسافربری در استان زنجان به دلیل افزایش قیمت کرایه تعلیق شده که به تخلفات این تعداد رسیدگی می‌شود.

تین نیوز

مدیرکل راهداری استان زنجان، گفت: فعالیت ۵۰ اتوبوس مسافربری در استان زنجان به دلیل افزایش قیمت کرایه تعلیق شده که به تخلفات این تعداد رسیدگی می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، عبدالحسین علی اکبری  به ساماندهی حمل و نقل با پلاک‌های شخصی در استان تاکید کرد و گفت: اطلاعات ۲ هزار پلاک شخصی فعال در حوزه حمل و نقل روستایی ثبت شده است.

وی اظهار کرد: به این تعداد خودرو سهمیه بنزین اختصاص خواهد یافت و در مورد تعیین سهمیه بنزین این ناوگان تصمیم گیری از مرکز انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، گفت: بعد از گرانی بنزین مردم از کرایه خودروهای شخصی در جاده‌های روستایی اعتراض داشتند که در این زمینه این اداره با جدیت وارد کار شد و مشخصات خودروهای پلاک شخصی که در حوزه روستایی فعالیت می‌کنند توسط فرمانداری‌ها جمع آوری شده و به مرکز ارسال شده تا سهمیه سوخت مشخص شود.

علی اکبری به متفاوت بودن قیمت رفت و برگشت مسیر زنجان به تهران اشاره کرد و یاد آور شد: کرایه تهران به زنجان در چند سال اخیر افزایش یافته ولی زنجان به تهران ثابت مانده است.

وی با اشاره به اینکه بعد از گران شدن بنزین بازرسی از شرکت‌های حمل و نقل مسافربری افزایش یافته است، گفت: فعالیت ۵۰ اتوبوس مسافربری در استان زنجان به دلیل افزایش قیمت کرایه تعلیق شده که به تخلفات این تعداد رسیدگی می‌شود.

مدیرکل راهداری استان زنجان، ابراز کرد: از پنجم دی ماه امسال، سهمیه سوخت بر اساس پیمایش اختصاص یافته است و کاهش تخصیص سهمیه سوخت به ناوگان غیرفعال از مزیت‌های این طرح است.

علی اکبری با بیان اینکه سهمیه وانت‌های برون شهری در حال حاضر ۳۰۰ لیتر است و با پیمایش این سهمیه بیشتر می‌شود، ابراز کرد: بعد از گران شدن بنزین اخذ بارنامه برای وانت بارهای برون شهری از اول بهمن ماه اجباری است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.