| کد خبر: 171763 |

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای زنجان خبر داد:

◄ نصب گاردیل در عوارضی زنجان-قزوین برای حذف دست‌فروش‌ها

عوارضی رئیس اداره راهداری زنجان گفت که با دستور قضایی برای جمع‌آوری دست‌فروشان در محل عوارضی آزادراه زنجان – قزوین گاردیل نصب‌شده است.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل زنجان، گفت: چندین مورد با دستور قضایی نسبت به جمع‌آوری دست‌فروشان در محل عوارضی آزادراه زنجان – قزوین اقدام شد، ولی متاسفانه مجددا دست‌فروشان در محل یادشده مستقر شدند که نهایتا مجبور به نصب گاردیل در این محل شدیم.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی راهداری زنجان، فتح‌اله پرویزی افزود: حضور دست‌فروشان در لاین شمالی عوارضی آزادراه زنجان – قزوین باعث کاهشی ایمنی در محل شده بود و بر همین اساس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان زنجان با پیگیری موضوع توسط شورای ترافیک شهرستان و تصویب این شورا مبنی بر ساماندهی عوارضی، اقدام به نصب گاردیل دو موج به ارتفاع ۱۱۰ سانتیمتر و به طول ۲۰۰ متر در لاین شمالی عوارضی آزادراه زنجان – قزوین کرد.

وی تصریح کرد: وجود دست‌فروشان در حاشیه راه‌ها که موجب توقف ناگهانی بعضی رانندگان و مسافران جهت خرید می‌شود، ضمن ایجاد مشکلات ترافیکی، گاهی حوادث ناگواری را نیز به دنبال دارد و این معضل خطرساز در حالی رو به افزایش است که براساس ضوابط جاده‌ای، فروش هر نوع کالا در حاشیه جاده‌ها، به‌خصوص آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها ممنوع بوده و مسئولان ذی‌ربط نیز موظف به برخورد با این موضوع هستند.

پرویزی بیان کرد: وجود این دست‌فروشان در محل دریافت عوارضی آزادراه علاوه بر ایجاد خطرهای احتمالی جانی، چهره‌ای زشت را به ورودی و خروجی استان می‌دهد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.