بازدید سایت : ۸۵۸۰۱

آخرین وضعیت ‌اجرای‌ پروژه چهارخطه دزفول -شوشتر

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان آخرین وضعیت پروژه چهارخطه دزفول – شوشتر را تشریح کرد.

آخرین وضعیت ‌اجرای‌ پروژه چهارخطه دزفول -شوشتر
تین نیوز |

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان آخرین وضعیت پروژه چهارخطه دزفول – شوشتر را تشریح کرد.

به گزارش تین نیوز از ایسنا، رحمان بهرامی اظهار کرد: مسیر دزفول تا شوشتر حدود ۶۰ کیلومتر است که از این مقدار ۲۰ کیلومتر چهارخطه شده و حدود ۲۶ کیلومتر باقی مانده است. در این زمینه در سال ۹۹ در قراردادی با یک پیمانکار حدود ۱۲ کیلومتر آن اجرا شده است ولی مابقی مسیر به دلیل همزمانی با تورم هنوز باقی مانده است.

وی ادامه داد: به زودی مناقصه پروژه دزفول تا پل کهنک و از پل کهنک تا شهر شرافت انجام می شود. اولویت ما مسیر دزفول تا کهنک است. سعی می شود تا پیش از هفته دولت مناقصه انجام شود و اعتبار آن نیز از سوی نماینده شهرستان پیگیری می شود.

بهرامی ادامه داد: اعتبار ملی در نظر گرفته شده در سال گذشته ۵۸ میلیارد تومان اما امسال ۴۵ میلیارد تومان است که بسیار کم است. از محل اعتبارات دور دوم سفر ریاست جمهوری اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومانی در نظر گرفته شده بود که در صورت تخصیص ۲۷ کیلومتر شوشتر تا دزفول طی دو سال تکمیل می شود.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی گفت: مسیر کلی پروژه از ملاثانی – شوشتر تا دزفول و ۱۳۰ کیلومتر است که چند پل خاص و رودخانه ای دارد. درخواست ۳ هزار میلیارد تومان پول برای این طرح داده شده است. چند پل بزرگ رودخانه ای خاص مانند بندقیر، کهنک و سیاه منصور در این طرح قرار دارد و فعلا اولویت تکمیل قطعه شوشتر -دزفول است.

وی بیان کرد: در خصوص مسیر سیاه منصور به میانرود نیز پیگیر هستیم. اداره کل راه و شهرسازی، دو پروژه ۵ کیلومتری از چهارراه آوج به سمت پل کهزاد و قطعه یک و نیم کیلومتری از پل صفی آباد تا چهارراه آوج دارد که ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه ها موردنیاز است.

بهرامی یادآور شد: قطعه یک و نیم کیلومتری پل صفی آباد تا چهارراه آوج نیاز به ۲۰ میلیارد تومان اعتبار دارد. این محور از محل طرح ملی پاشنه زاگرس ابلاغ شده و برنامه این است با تکمیل آوج به میانرود، کریدور تکمیل و به شریان شوشتر- دزفول اضافه شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس پاسخ

    این عکس از محور دزفول به شوشتر نیست

  • فریبا طهماسبی پاسخ

    واقعااا دست مریزاد و خداقوت جانانه دارن مهندسین راه و شهر سازی بویژه عزیزانی ک در دزفول مشغولن سپاااااس ویژه

  • ناشناس پاسخ

    بنظر می رسد کارهایی دارد می شود ولی اینقدر کند و آهسته پیش می رود که انگار چنین چیزی نیست ، متاسفانه بطور کل استان در زمینه راه سازی به نسبت سایر استان ها کم فعالیت ترین استان است چه در اجرا و چه در جذب سرمایه هم از منابع ملی و یا سرمایه گزار خصوصی . واقعا" کوتاهی هایی در طی سالهای گدشته صورت گرفته شکی نیست .!! یک سنگ اندازی هایی هم برای توسعه برخی شهرها هم صورت می گرفت به لحاظ نفوذ و لابی گری !!

  • ناشناس پاسخ

    در این دوران پیشرفت در توسعه طرح های عمرانی در راه سازی احداث پل از ساده ترین و سریع ترین عملیات های عمرانی راه سازی است ولی متاسفانه احداث دوپل کهنک و سیاه منصور در مسیر دزفول شوشتر هیچ اقداامی صورت نگرفته همه اش مربوط به بودجه است خیر سنگ اندازی ها و لابی گری اگر اجازه بدهند !!

  • ناشناس پاسخ

    اصلا دزفولیا برای جاده شوشتر کاری نمی کنند و فقط قسمت شوستر کارهایی انجام سده . دزفولیا براشون مهم نیست ان قسمت

  • Mehdi پاسخ

    بنظرمیرسه مسئولین دزفول اولویت براشون جاده های روستاهاشونه تا مسیر شوشتر .

  • Mh پاسخ

    ان شاء الله ماهم صبر میکنیم تا جاده زده بشه بعد انتخابات شرکت میکنیم

  • مبین پاسخ

    سلام این جاده از طرف شوشتر تکمیل هستش
    ولی از طرف دزفول چند سال پیش یه زیرسازی انجام شد
    و دو ساله کار رها شده این مسیر هر هفته تصادفات رانندگی خطرناک داره من هر هفته چند بار این مسیر رو میرم

  • رجب پاسخ

    ایران داره تو کشور تاجیکستان بزرگترین سد دنیا رو میزنه.به ارتفاع 335متر ولی مسؤلین گتوند نمیتونن یه جاده رو درست کنند هی‌میگن دو پل بزرگ خیلی خرج داره.ای مسؤلین بیچاره دزفول تمام خون‌هایی که تو این جاده نکبت ریخته میشه رو باید جواب بدید.

  • مهدی پاسخ

    سلام به دوستان کلا دروغ میگند من هفته ای یکبار تو این جاده تردد دارم اصلا وسیله راهسازی اونجا کار نمیکنه این عکس هم مربوط به راه دزفول به شوشتر نیست

  • رضاعلی رمضانی گماری از صالحشهر خوزستان پاسخ

    چه خانه هایی که در این جاده خراب شد لعنت خدا بر مسولینی که در این کار کوتاهی میکنند

  • محمد حسنی پاسخ

    شد چهل وشش کیلومتر پس اون چهارده کیلومتر گم کردی

  • ناشناس پاسخ

    درود مسیر دزفول شوشتر دوطرفه ترافیک مسیر کشاورزی بیشتر آن سبقت ممنوع وهر روز تصادف من گر فتار تصادف ماشین دیگری شدم الان ۴ ماه ماشینم تو پارکینگ اگر ای جاد ه اتوبان بود این همه خطر وگر فتاری برای مردم نبود

  • احمد شمس آبادی پاسخ

    با عرض سلام و احترام.
    جاده دزفول به شوشتر حدود ۶۰ کیلومتر است.
    نه کوه و نه رودخانه و نه مانع خاصی در مسیر آن است ولی حدود هشت سال پیش صحبت از تعریض و ۴ باند شدن آن بود در زمان نمایندگی دوره قبل جناب آقای دکتر پاپی زاده نماینده شهرستان دزفول ولی متاسفانه هنوز موفق به تکمیل ۶۰ کیلومتر بین دو شهرستان را نشده‌اند. چه انسانهایی در این مدت در این جاده تلف شدند.
    انتظار داریم هرچه سریع‌تر هماهنگی بین نماینده شهرستان دزفول و شوشتر بعمل آید و نسبت به تکمیل جاده بین دو شهرستان کامل تا دیگر شاهد تلفات جاده ای نباشیم.

  • خوزستانی پاسخ

    جاده اهواز ایذه جاده ملاثانی تا مسجدسلیمان شوشتر به دزفول اهواز خرمشهر مسجد سلیمان به شهرکرد ایذه به لردگان آخه چرا با خوزستان این همه دشمنی

  • امین شباب زاده پاسخ

    سالهاست که مسیر شوشتر به دزفول اصلاح نشده جاده ترانزیتی و پر رفت و آمدی است و نگاه ویژه مسولین را می طلبد که چها بانده شود همچنین جاده شوشتر به اهواز که باید چهار بانده شود و پل هایی که در این مسیر قرار دارند بزرگ تر شوند . با تشکر .

  • Wahid پاسخ

    عرض این جاده کمه همیشه تصادف داره ۳روز پیش من داخل همین مسیر تصادف کردم

  • حیدر پاسخ

    اصلا تو دزفول فقط ادارات خوب بلدن بدزدن و مردم رو به اسم قانون سنگ بندازن جلو پاشون

  • یاش پاسخ

    همش حرف علکی ده سال میخان ای جاده بزنن سالی یه متر آسفالت کرده بودن الان تموم بود