| کد خبر: 266966 |

تلاش برای آغاز مجدد پروژه متروی اهواز تا قبل از پایان سال

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز با اشاره به برگزاری جلسات هفتگی با قرارگاه خاتم، پیمانکار جدید پروژه قطار شهری اهواز گفت: با توجه به اینکه عملا این پروژه حدود ۱۰ سال تعطیل بود، کار فنی زیادی برای راه‌ اندازی دوباره عملیات آن لازم است.

تین نیوز

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز با اشاره به برگزاری جلسات هفتگی با قرارگاه خاتم، پیمانکار جدید پروژه قطار شهری اهواز گفت: با توجه به اینکه عملا این پروژه حدود ۱۰ سال تعطیل بود، کار فنی زیادی برای راه‌اندازی دوباره عملیات آن لازم است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، حجت‌الله سلیمانی  با اشاره به آخرین اقدامات انجام‌شده در خصوص پروژه متروی اهواز اظهار کرد: رای قطعی دادگاه در خصوص خلع ید پیمانکار متروی اهواز (شرکت کیسون) صادر شده است. در کنار مشاور قبلی پروژه، در حال اضافه کردن مشاور قوی‌تر هستیم تا فرآیند تحویل ایستگاه‌ها با دقت و سرعت بالایی انجام و کارگاه‌ها تحویل گرفته شود و همزمان ایستگاه‌ها به پیمانکار بعدی تحویل داده شود.

وی افزود: پروسه انعقاد قرارداد مشاور، بازدید و جلسات فنی در این زمینه در حال برگزاری است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز گفت: با توجه به اینکه عملا این پروژه حدود ۱۰ سال تعطیل بود، کار فنی زیادی برای راه‌اندازی دوباره عملیات آن لازم است که این کار در سازمان قطار شهری حال انجام است.

وی بیان کرد: تقریبا هفته‌ای یک بار در تهران جلسه داریم یا قرارگاه خاتم که پیمانکار جدید است در اهواز حضور پیدا می‌کند و فرآیند مذاکرات در مورد تجهیزات و قیمت نهایی قرارداد در حال انجام است.

سلیمانی گفت: این پروژه در چند جبهه کاری در حال پیگیری است و در مورد تامین منابع مالی مورد نیاز نیز در حال پیگیری از طریق وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها هستیم.

وی افزود: همه تلاش ما بر این است که تا قبل از پایان سال، عملیات اجرایی متروی اهواز آغاز شود. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.