| کد خبر: 264457 |

سایت قایقرانی بندرگاه امام خمینی؛ آماده بهره برداری

سایت قایقرانی بندر امام خمینی با هدف ترویج و توسعه ورزش های آبی و ساحلی و بهره گیری از ظرفیت های اقلیمی در شرایط ایمن آماده بهره برداری شد.

تین نیوز

معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: سایت قایقرانی بندر امام خمینی با هدف ترویج و توسعه ورزش های آبی و ساحلی و بهره گیری از ظرفیت های اقلیمی در شرایط ایمن آماده بهره برداری شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مانا، نورالله اسعدی افزود: با بهره برداری از این سایت قایقرانی زمینه مساعد برای انجام تمرینات ورزشی تیم های قایقرانی کارکنان و خانواده های آنان و برگزاری مسابقات ملی و استانی در شرایط ایمن فراهم می شود.

وی در ادامه افزود: کمیته ورزش این اداره کل با جانمایی نقطه ای ایمن در یکی از نقاط اسکله این مجتمع بزرگ بندری و مناسب سازی آن، محلی ایمن و منطبق با شرایط لازم برای برگزاری تمرینات و مسابقات ایجاد کرده است.

اسعدی افزود: همچنین با توافق انجام شده با شهرداری بندر امام خمینی، از حوضچه پارک ساحلی که در مجاورت این مجتمع بندری قرار گرفته به عنوان محل پشتیبان برای فعالیت های ورزشی در رشته قایقرانی بهره برداری خواهد شد.

به گزارش مانا، توسعه و ترویج فرهنگ ورزش همگانی و حرفه ای بین کارکنان و خانواده های آنان با ایجاد امکانات و تسهیل شرایط ورزشی از اهم اهداف کمیته ورزش اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان است که با احداث فضا های ورزشی در طول سال دنبال می شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.