| کد خبر: 242844 |

پرونده تخلف هواپیمای مسافری در اهواز به مراجع قضایی رفت

بابت تخلفات اخیر در زمینه استقرار هواپیمای مسافری فرسوده در بستر رودخانه کارون و پروژه درختکاری در پارک ساحلی مالیات در اهواز به مراجع قضایی اعلام شکایت شده است.

تین نیوز

مدیر مهندسی رودخانه‌ها و سواحل سازمان آب و برق خوزستان با انتقاد از تعرض‌ متعدد به رودخانه کارون در اهواز، گفت: بابت تخلفات اخیر در زمینه استقرار هواپیمای مسافری فرسوده در بستر رودخانه کارون و پروژه درختکاری در پارک ساحلی مالیات در اهواز به مراجع قضایی اعلام شکایت شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سید ابراهیم حسینی بیان کرد: یک هواپیمای مسافری فرسوده چندی پیش، بدون مجوز در بستر رودخانه کارون نصب شد که این امر تخلف است و در مکاتبه‌ای با دادستانی درخواست اقامه دعوی علیه متولیان این اقدام شده است.

وی با تاکید بر لزوم هماهنگی برای هرگونه فعالیت در بستر رودخانه‌ها افزود: ۲ سال پیش مجوزی برای یک رستوران هواپیمایی صادر کردیم اما اقدامی برای فعالیت آن صورت نگرفت؛ اکنون این هواپیما بدون مجوز در بستر رودخانه نصب شده که تخلف به شمار می‌رود.

بر اساس این گزارش، بامداد هفتم فروردین یک فروند هواپیمای مسافری فرسوده از نوع فوکر ۵۰، متعلق به شرکت هواپیمایی کارون (نفت سابق) با هدف به نمایش گذاشتن قدمت هواپیمایی نفت در شهر اهواز در محل مجتمع تفریحی تجاری پارک سنتر (هایپر استار) مستقر شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.