| کد خبر: 222036 |

۶۱ درصد رانندگان مسافربری خوزستان تسهیلات کرونا دریافت کردند

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: بیش از ۶ هزار راننده حمل و نقل عمومی بخش مسافربری استان موفق به دریافت تسهیلات وام کرونایی شدند .

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: بیش از ۶ هزار راننده حمل و نقل عمومی بخش مسافربری استان موفق به دریافت تسهیلات وام کرونایی شدند .

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، فواد غزیعلی اظهار داشت : در راستای مصوبات ستاد ملی کرونا و مقابله با ویروس کرونا با هدف حمایت و پشتیبانی از کسب و کارهای آسیب دیده به واسطه شیوع این ویروس ، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی امکان ثبت نام کارفرمایان مشمول این حمایت را در سامانه کارا فراهم نموده است.

وی افزود: بر اساس فرآیند تعریف شده در دریافت تسهیلات وام کرونا به رانندگان بخش حمل و نقل عمومی مسافربری، متقاضیان در سامانه کارا ثبت نام کردند و پس از تایید شرایط تعیین شده ۱۰ هزار و ۸۳۶  نفر در خوزستان مشمول دریافت این تسهیلات تأیید شدند که از این تعداد تاکنون ۶ هزار و ۶۲۷ نفر معادل ۶۱ درصد رانندگان موفق به اخذ تسهیلات شده‌اند .

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: در این راستا تعداد ۴۸ شرکت و موسسه حمل و نقل مسافربری فعال استان برای دریافت تسهیلات معرفی شدند که تاکنون ۲۰ شرکت موفق به اخذ تسهیلات شده‌اند .

غزیعلی گفت: این تسهیلات بانکی به مبلغ ۱۲۰ میلیون ریال برای بنگاه‌های حمل و نقل مسافربری خسارت دیده به ازای هر نفر شاغل و ۶۰ میلیون ریال برای هر نفر راننده فعال بیمه شده با سود ۱۲ درصد و دوره بازپرداخت ۲۴ ماهه در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایرنا ۳۹ شرکت مسافری حمل و نقل در خوزستان فعال هستند که با شیوع ویروس کرونا ۶ شرکت غیر فعال و تعطیل شده اند ، تردد مسافر نسبت به دوران پیش از شیوع ویروس کرونا حدود ۷۵درصد کاهش داشته است .

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.