| کد خبر: 206008 |

نصب ۹۳ دوربین ثبت‌ تخلف تا پایان سال در جاده‌های استان خوزستان

استاندار خوزستان، این استان را یکی از دو استان نخست کشور در حمل بار از طریق شبکه حمل‌و‌نقل جاده‌ای خواند و از ساخت تعداد زیادی، مجتمع خدماتی بین‌راهی در محورهای استان خبر داد.

تین نیوز

استاندار خوزستان، این استان را یکی از دو استان نخست کشور در حمل بار از طریق شبکه حمل‌و‌نقل جاده‌ای خواند و از ساخت تعداد زیادی، مجتمع خدماتی بین‌راهی در محورهای استان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، شامگاه شنبه، سوم اسفندماه در آیین افتتاح پروژه‌های حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای این که با حضور وزیر راه و شهرسازی در محور اهواز- شادگان برگزار شد، گفت: در دو سال گذشته مجوزهای خوبی برای مراکز خدمات رفاهی استان صادر شده است و اکنون در تلاشیم تا عقب‌ماندگی گذشته را جبران کنیم.

او، با اشاره به اقدامات بسیار خوب انجام‌شده در حوزه راهداری و نگهداری جاده‌های استان خوزستان، گفت: اکنون در حال ساخت و افتتاح تعداد زیادی مراکز خدمات رفاهی بین‌راهی هستیم و ساخت این مراکز با توجه به باری که بر روی جاده‌های استان وجود دارد، اهمیت دوچندانی دارد.

استاندار خوزستان، عنوان کرد: این استان از نظر بزرگراه، رتبه ششم کشور و از نظر بار، یکی از دو استان اول کشور است و این مسئله ضرورت بهبود و استانداردسازی مسیرهای خوزستان را، بیشتر می‌کند.

شریعتی، با تاکید بر ضرورت جبران عقب‌ماندگی استان خوزستان در حوزه، ساخت و نگهداری راه‌ها، تصریح کرد: اقدامات خوبی در برخی از محورهای استان، انجام شده، اما همچنان با مسائل مختلف و جدی مواجهیم که باید دنبال شوند؛ با این حال، حوزه راهداری با تمام توان در جهت بهبود و اصلاح جاده‌ها تلاش کرده است.

او، گفت: امسال قرار است ۹۳ دوربین در محورهای خوزستان نصب شود و در سال آینده نیز این تعداد، افزایش خواهد یافت تا بتوانیم به استانداردهای کشور در این زمینه دست پیدا کنیم.

استاندار خوزستان با بیان این‌که، پروژه‌های راهداری معمولاً زودبازده هستند، ابراز امیدواری کرد، با توجه به اقداماتی که در سطح این استان، انجام می‌گیرد، شاهد افتتاح پروژه‌های مناسبی در حوزه راهداری باشیم و با توجه به تفاهم‌نامه‌هایی که با سازمان راهداری انجام گرفته است، بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه در این حوزه در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.