| کد خبر: 175573 |

◄ بازدید هیات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از زیرساخت‌های حمل‌ونقلی مرز چزابه

هیات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از زیرساخت‌های حمل‌ونقلی مرز چزابه بازدید کردند.

تین نیوز

هیاتی متشکل از مدیران کل دفاتر حمل‌ونقل عمومی و ترافیک شهری و ارزیابی عملکرد بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و مدیرعامل اتحادیه اتوبوس‌رانی‌های شهری کشور از آخرین وضعیت زیرساخت‌های حمل‌ونقلی مرز چزابه، یکی از مرزهای تردد زائران اربعین حسینی، بازدید کردند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، مدیرکل دفتر حمل‌ونقل عمومی و ترافیک شهری سازمان در این زمینه گفت: این بازدید به‌منظور بررسی آخرین هماهنگی‌های لازم برای تسهیل در خدمات‌رسانی به زائرین اربعین حسینی صورت گرفت.

مرضیه حصاری، اضافه کرد: در این بازدید جلسه‌ای به‌منظور هماهنگی در خصوص مسائل حوزه حمل‌ونقلی مرزچزابه با معاون عمرانی استانداری خوزستان و شهردار اهواز در خصوص اقدامات شهرداری اهواز و استانداری خوزستان تشکیل شد و در خصوص مسائل مطرح بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت.

وی افزود: پس از بازدید از مرزچزابه و زیرساخت‌های حمل‌ونقلی آن جلسه‌ای در خصوص آخرین فعالیت‌های انجام‌شده و مسائل و مشکلات این مرز تشکیل شد.

حصاری اضافه کرد: هم‌چنین ضمن بازدید از استراحتگاه موقت کارکنان اتوبوس‌رانی اهواز، هیات‌مدیره اتحادیه اتوبوس‌رانی‌های شهری کشور، یک عدد کانکس فول امکانات و مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی جهت استراحت رانندگان زحمت‌کش اتوبوس‌رانی اهواز اهدا کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.