| کد خبر: 175480 |

◄ پاسخ سازمان استاندارد به خبری درباره همکاری با مراکز معاینه‌فنی

سازمان ملی استاندارد ایران ز ابتدای اجرائی شدن فرآینده معاینه‌فنی خودروهای دوگانه‌سوز چه در حوزه تصمیم‌گیری و تدوین چارچوب‌ها و دستورالعمل‌های اجرائی فرآیدن مذکور و چه در زمینه افزایش توانمندی‌ها و زیرساخت‌های لازم برای اجرای فرآیند، همکاری لازم را با ارگان‌ها و مجموعه‌های مسئول در معاینه‌فنی خودرو داشته است.

تین نیوز

پیرو انتشار مصاحبه با سعید قیصر مدیر عامل اتحادیه حمل‌ونقل همگانی کشور با عنوان «چرخه معاینه‌فنی نیازمند همکاری فرابخشی است» در روز چهارشنبه چهارم مهرماه، توضیح سازمان ملی استاندارد ایران به منظور آگاهی افکار عمومی به شرح زیر است.

به گزارش تین‌نیوز، سازمان ملی استاندارد ایران از ابتدای اجرائی شدن فرآینده معاینه‌فنی خودروهای دوگانه‌سوز چه در حوزه تصمیم‌گیری و تدوین چارچوب‌ها و دستورالعمل‌های اجرائی فرآیدن مذکور و چه در زمینه افزایش توانمندی‌ها و زیرساخت‌های لازم برای اجرای فرآیند، همکاری لازم را با ارگان‌ها و مجموعه‌های مسئول در معاینه‌فنی خودرو داشته است.

به نحوی که در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعداد شرکت‌های بازرسی و مراکز آزمون هیدرواستاتیک پس از استقبال بخش خصوصی با رشد چشمگیری مواجه و این سازمان با برنامه‌ریزی منسجم در مدت محدود اقدام به بازرسی، ارزیابی و در نهایت صدور تائیدیه برای متقاضیان احداث این مراکز نموده است و نیاز عمومی کشور به امکانات مذکور تکمیل شده است.

در همین راستا این سازمان علیرغم عدم مسئولیت اجرائی در حوزه معاینه‌فنی خودرو، در تمامی جلسات مرتبط با موضوع، مشارکت فعال داشته و نتایج تجربیات خود را در اختیار مسئولان مربوطه قرار داده است و این همکاری ادامه خواهد داشت.

بدیهی است با توجه به چند برابر شدن تعداد مراکز تست و بازرسی، این سازمان نظارت بر عملکرد این مراکز را افزایش داده و اقدامات لازم را انجام داده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.