| کد خبر: 172048 |

◄ خروج خودروهای غیراستاندارد تا ابتدای دی‌ماه

خودروسازان تا آخر دی‌ماه فرصت دارند تا استانداردهای هشتاد و پنج‌گانه را در خودروهایشان رعایت کنند. ‌سودابه یحیی‌زاده، معاون تدوین و ترویج سازمان استاندارد با اعلام این خبر افزود: اکثر خودروسازان کشور از ابلاغ استانداردهای جدید استقبال کردند و امیدواریم با همکاری تمامی شرکت‌های خودروسازی زمینه استانداردسازی تمام خودروهای تولیدی در کشور فراهم آید.

تین نیوز

خودروسازان تا آخر دی‌ماه فرصت دارند تا استانداردهای هشتاد و پنج‌گانه را در خودروهایشان رعایت کنند. ‌

سودابه یحیی‌زاده، معاون تدوین و ترویج سازمان استاندارد با اعلام این خبر افزود: اکثر خودروسازان کشور از ابلاغ استانداردهای جدید استقبال کردند و امیدواریم با همکاری تمامی شرکت‌های خودروسازی زمینه استانداردسازی تمام خودروهای تولیدی در کشور فراهم آید.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، یحیی‌زاده در پاسخ به سؤالی در مورد استقبال خودروسازان از استانداردهای اعلام‌شده سازمان استاندارد اظهارکرد: ما مرحله‌به‌مرحله این استانداردها را ابلاغ کردیم تا خودروسازان نسبت به اعمال آن اقدام کنند که آخرین مرحله آن دی‌ماه خواهد بود و تمام خودروسازان باید 85 استاندارد اعلام‌شده این سازمان را رعایت کنند.

معاون تدوین و ترویج سازمان استاندارد بیان کرد: آن‌هایی هم که نمی‌توانند این استانداردها را اعمال کنند قطعاً با کاهش و خروج از چرخه تولید روبرو می‌شوند، چراکه برای ما تأمین امنیت یک اصل اساسی است.

او بدون اینکه نامی از خودروی خاص ببرد، افزود: قطعاً خودروهایی که نتوانند استانداردهای هشتادوپنج گانه ابلاغی ما را رعایت کنند از چرخه تولید خارج می‌شوند و ما هیچ مماشاتی را با شرکت‌ها در این زمینه نخواهیم داشت.

استانداردهای 85گانه خودرویی از طرف خودروسازان با مخالفت‌های شدیدی روبرو است اما استاندارد با پافشاری بر اجرای این استانداردها از عدم محلت مجدد به خودروسازان سخن می‌گوید.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.