| کد خبر: 219480 |

۱۷ نقطه پرتصادف راه‌های شیروان شناسایی شد

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شیروان گفت: ۱۷ نقطه پرتصادف در محورهای اصلی، روستایی و فرعی این شهرستان خراسان شمالی شناسایی شده است.

تین نیوز

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شیروان گفت: ۱۷ نقطه پرتصادف در محورهای اصلی، روستایی و فرعی این شهرستان خراسان شمالی شناسایی شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، حمید جوان اظهار داشت: از جمله نقاط پرتصادف این شهرستان زیرگذر شهر زیارت و محدوده پلیس راه قدیم شیروان بود که با ایجاد رمپ و سایر اقدامات تکمیلی، اصلاح و حذف شده است.

وی اکثر نقاط پرتصادف را مربوط به جاده اصلی عنوان کرد و گفت: با توجه به تعداد تصادفات زیاد در این محورها، باید اقدام سریع نسبت به اصلاح این نقاط صورت گیرد که در چند سال اخیر شاهد تصادفات بسیار چشمگیری در این محورها بوده ایم.

جوان با بیان اظهار بی اطلاعی از شمار تصادفات این محورها، افزود: در بسیاری از محورها علاوه بر تکمیل، اصلاح، رمپ و سایر اقدامات علائم هشدار دهنده و چراغ روشنایی نصب شده است تا حوادث به خصوص در ساعات شبانه به حداقل برسد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان گفت: اکنون نیز همکاران این اداره مشغول شناسایی نقاط پرتصادفی هستند که در سه سال اخیر شاهد بیشترین آمار تصادفات بوده است، که هنوز این طرح نهایی نشده است.

جوان افزود: امسال در مجموع برای طرح های راهداری و راهسازی شهرستان، ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیشنهاد شده که البته تاکنون مصوب نشده و از این رقم بخشی برای اصلاح و حذف نقاط پرتصادف هزینه خواهد شد.

شهرستان شیروان ۶۵۰ کیلومتر راه روستایی دارد که ۷۰ درصد آن در مناطق کوهستانی واقع است.

هم اینک مجموع راه‌های روستایی این شهرستان ۶۵۰ کیلومتر است که بیش از ۵۰۰ کیلومتر آن آسفالت است و ۸۶ کیلومتر بزرگراه در دو باند شمالی و جنوبی دارد.

شیروان که در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد، به دلیل واقع شدن در مسیر اصلی استان‌های شمالی به مشهد یکی از مسیرهای پرتردد کشور است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.