| کد خبر: 209157 |

سرعت پیشرفت پروژه‌های راه و شهرسازی درخراسان شمالی

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: شعار امسال با عنوان «جهش تولید» باید تأثیر بسزایی در سرعت پروژه‌های این اداره کل داشته باشد.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: شعار امسال با عنوان «جهش تولید» باید تأثیر بسزایی در سرعت پروژه‌های این اداره کل داشته باشد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، سید عبدالمجید نژاد صفوی با اشاره به نام‌گذاری سال ۹۹ به نام جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، اظهار کرد: بی‌شک اگر بخواهیم جهش تولید را در یک جمله تعریف کنیم، باید از آن به‌عنوان یک نگاه ویژه به مقوله تولید و سرعت در عملیات اجرایی کلیه پروژه‌ها یاد کنیم.

وی به مشارکت جدی همه ارکان اداره کل جهت مشارکت در تحقق شعار حکیمانه سال ۱۳۹۹ از سوی مقام معظم رهبری (دامت برکاته) و همچنین اهداف و سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی تأکید کرد و افزود: در این راستا در تمامی زمینه‌ها ازجمله تسریع در اجرای پروژه‌های راه‌سازی، تولید مسکن، حفظ منابع و سرمایه‌های ملی، جدیت و دقت در انجام وظایف، افزایش بهره‌وری و… با استفاده از ظرفیت‌های موجود اقدام جدی در دستور قرار گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی تصریح کرد: در این راستا نام‌گذاری عالمانه امسال با عنوان سال "جهش تولید" از سوی رهبر معظم انقلاب را دلیلی اساسی برای بازنگری برخی رویکردها در حوزه‌های اقتصادی برشمرد و افزود: در همین راستا کارگروه ویژه "جهش تولید" در این اداره کل در حال شکل‌گیری است و کلیه معاونت‌ها و رؤسای ادارات می‌بایست گزارش ماهیانه را به این کارگروه ارائه کنند.

وی بر عزم این اداره کل و دستگاه‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان برای به‌کارگیری امکانات و ظرفیت‌ها در مسیر اهداف شعار "جهش تولید" تأکید کرد و گفت: تمامی فعالیت‌ها و برنامه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان در سال جاری، حول اهداف "جهش تولید" مدنظر مقام معظم رهبری ساماندهی می‌شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.