| کد خبر: 170687 |

◄ کلنگ‌زنی محور شیروان به باجگیران

این مراسم روز گذشته با حضور استاندار خراسان‌شمالی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راه و شهرسازی استان، مدیرکل دفتر فنی استانداری، فرماندار شیروان و دیگر مقامات استانی و شهرستانی در محل پروژه انجام شد.

تین نیوز

سرپرست معاونت مهندسی و ساخت راه و شهرسازی خراسان‌شمالی از کلنگ‌زنی محور شیروان (اوغاز) به باجگیران در خراسان‌شمالی خبر داد.

​به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی راه و شهرسازی خراسان‌شمالی، سرپرست معاونت مهندسی و ساخت راه و شهرسازی خراسان‌شمالی در این باره گفت: طول محور کلنگ‌زنی شده ۳۱ کیلومتر است که از روستای اوغاز در شهرستان شیروان آغاز و به جاده مواصلاتی قوچان به باجگیران در خراسان‌رضوی خواهد رسید که از این مقدار ۱۷ کیلومتر آن در استان خراسان‌شمالی واقع بوده و از شهرستان‌های شیروان و فاروج عبور خواهد کرد و ۱۴ کیلومتر آن در استان خراسان‌رضوی است.

علی علیمردانی افزود: از شیروان به سمت روستای اوغاز دارای مسیر ۳۲ کیلومتری است و هم‌اکنون رفت‌وآمد در بین روستاهای این منطقه تا روستای اوغاز از راه آسفالته صورت می‌گیرد.

سرپرست معاونت مهندسی و ساخت راه و شهرسازی خراسان‌شمالی، به موضوع احداث این مسیر در دو فاز اشاره کرد و افزود: احداث مسیر او غاز به باجگیران در دو فاز صورت می‌گیرد. فاز اول حدود ۵ کیلومتر و با مبلغ قرارداد ۵۰ میلیارد ریال توسط شرکت طاقدیس سازه توس از امروز آغاز شد و فاز دوم به طول تقریبی ۱۲ کیلومتر و بااعتبار موردنیاز حدود ۱۳۰ میلیارد ریال پس از تامین اعتبار و اتمام فاز اول شروع می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.