اجرای آسفالت لاستیکی در محور سبزوار نیشابور برای اولین بار در کشور
رئیس اداره نگهداری راهها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی از اجرای آسفالت لاستیکی در محور سبزوار نیشابور برای اولین بار در کشور خبر داد.
رئیس اداره نگهداری راهها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی از اجرای آسفالت لاستیکی در محور سبزوار-نیشابور برای اولین بار در کشور خبر داد.
به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان رضوی، حمید رضا ملک جعفریان افزود: قیر حاوی پودر لاستیک توسط شرکت دانش بنیان ایرانی تولید شده و آسفالت لاستیکی برای اولین بار در راه های بین شهری کشور در استان خراسان رضوی اجرا می شود.
گزارش پر بازدید روز را بخوانید؛
◄ مسیرهای مکمل آزادراه تهران شمال
◄ راه بندان های طولانی در انتظار کاربران آزادراه تهران شمال؟
وی در همین راستا گفت: با استفاده از پودر لاستیک در قیر آسفالت، امکان بهبود ایمنی و کیفیت راه فراهم شده و طول عمر رویه راه نیز افزایش می یابد. این امر منجر به کاهش هزینه های اجرایی و نگهداری سالانه بهره برداری، افزایش دوام آسفالت و کمک به حفظ محیط زیست می شود. استفاده از پودر لاستیک در آسفالت لاستیکی باعث استفاده بهینه از منابع و جلوگیری از تخریب زباله های لاستیکی ناشی از خرابی رویه راه ها می شود.
رئیس اداره نگهداری راهها با اشاره به اینکه در حال حاضر ۳ کیلومتر از این پروژه اجرا شده و به طور مداوم در روزها و هفته های آتی طول پروژه تا ۹ کیلومتر افزایش می یابد افزود: این تدبیر موجب دوام رویه و کاهش هزینه های اجرایی در طول سال های آینده خواهد گردید.
در پایان ملک جعفریان در خصوص این پروژه نوآورانه افزود: اجرای آسفالت لاستیکی در راه های بین شهری کشور به یک مرحله جدید و پیشرو در امنیت و کیفیت راه و همچنین حفظ محیط زیست دست یافته است.
جاده سبزوار به نیشابور را یک گاز زده آقایان ۹ کیلومتر آنرا در دست تعمیر دا ند،دست پریزاد به این همه زحمت
محیط زیست چه تاثیری دارد؟چون پودر لاستیک اگر مضر تر از لاستیک نباشد کمتر نیست
تاثیرش اینکه لاستیک های انباشته در سطح کشور خورد میشه و بجای قسمتی از قیر و شنهای رودخانه ها میره زیر آسفالت. حالا فهمیدید عزیزم ؟؟؟ عادت کردید همش مثل پیرزنها غرغر کنید ، یکم تفکر کنید و جوابشو میفهمید.
بسیار عالی، انباشته شدن حجم عظیم لاستیک در کشور که برای محیط زیست بسیار مضر بود الان بجای بکار بردن قیر بیشتر و شنهای رودخانه که میشود جای دیگر استفاده شود ، میره زیر آسفالت. این آسفالت بسیار مرغوب تر هم هست. آسفالت که ارتجاعی تر از قبلی است و ترمز ماشین بهتر روی آن عمل میکند.
انشاءالله در تمام کشور اجرا شود
جاده سبزوار به نیشابور واقعا افتضاح هست . بدترین جاده ایران هست ... انشالله بااین کار بهتر بشه
سلام، با اجرای این طرح آسیب افراد در تصادفات کمتر میشه یا نه؟
آسیب تصادف به خودرو بستگی داره
پایداری ماشین به جاده
سلام جادهای شهری بین شهری روستایی خوبه توسعه مکانها بهم نزدیک ووهمجورهداستاندارد ایمن سازی بشن حذف موج خط کشی تعریض حذف پیچ شیب برجستگی افتادگی و نبود شونهدخاوی حتی در حادهای روستایی تیرهای جراغربرق در کنار جاده تقاطعدخطرناک نور کم و نامناسب ووهیلی موارد دیکه ودخارجرسدن شهرها از حالت عبوری و احراثرحاره مجزا برای خودروهایزسنکین در کل کشور مثل جاده قزوین رشت با توسعه راهها و افزایش اونا روستاها ار بن بست خارج و ترددها بیشتر خواهد شد ریل قطارها در محدور شهرها مزارهدروستاها بزیر زنین یا بالا برن ایستگاهها نوسازی زیباتر به اول یلراخر شهرها بدندبرای کرج ی اتوبان جدا باشه از ساوه خیلی خوب میشه و اتوبان تهران قزوین برلی مسیرهای مستقیم از بالا برن و خلوتر سریعتر بشه
لطفاً موقع تایپ دقت کنید ، اینقدر اشتباه و غلط در نوشته شما وجود دارد که به سختی میشه منظور شما رو متوجه شد.
واقعا جاده وحشتناکی بود ماه گذشته مسافرت داشتیم ماشین داغون شد خدا کنه روشنایی جاده و گاردیل هم لحاظ بشه
چیزی رو که نوشتی رو یکبار بخون بعد ارسال کن
خیلی وقته قسمت هایی از محورهای خراسان جنوبی اسفالت لاستیکی شده ،
بهتره مسئولین خراسان رضوی مخصوصا سبزوار و بردسکن یه فکری ب حال محور مواصلاتی شون بکنن ک یکی از داغون ترین و پر حادثه ترین محورهای ایرانه،
وقتی ماشینهای زیادی چپ شد بعد استفاده نمیکنید لذاجادهاراخیلی دارند تنگ می کنند دلیلش چیست
با سلام، اولا این طرح اگر اجرا شده اولین در ایران نیست. بلکه در سال ۱۳۹۳ در استان اصفهان حدود ۴۰ کیلو متر آسفالت با اصلاح قیر با پودر لاستیک اجرا شد که مهمترین آنها به محور شهرضا،- دهاقان و مبارکه - برجن و بخشی از اصفهان - شهرضا قابل اشاره است. و در حال حاضر بیش از ۱۰۰ کیلو متر بدین طریق اصلاح و روکش شده است.. در کل طرح خوبی است و برای راههای اصلی و فرعی غیر شریانی و برای راههای شریانی در قشر های پایینی که نقش رگلاژی و ترمیم و اصلاح خرابی های موجود را در دستور کار دارند، توصیه می گردد. بویژه دانه بندی باز با پودر لاستیک ۱۹-۰
بجای این کار آزادراه زنجان به تبریز را ترمیم کنید چقدر باید مردم مظلوم ایران تاوان وخسارات بی تدبیری ، بی خیالی ، عدم مسئولیت و کارنابلدی مسئولین را با جان و مال بدهند ؟
خدا به فریادمون برسه . یعنی از فردا باید مواظب ماشینمون باشیم که این ضایعاتیا لاستیک ماشینمون و باز نکن و نبرن بفروشن .اره؟
خب تو ماشین داری ک نظر میدی حرف نزنی نمیگن لالی بابا تواام هستی نیاز نیست حرف بزنی
چه خوب میشد جاده سبزوار بردسکن که به جاده مرگ معروف شده رو دو بانده میکردند تا شاهد تصادفات دلخراش در این جاده نمی بودیم.
کل جاده مشهد سبزوار و بلعکس داغونه. کلا جاده ها رها شده هستن اخه 3 کیلومتر چه دردی دوا میکنه هر وجبش یک چاله داره
ناشکر نباشید بیاد جاده صالح اباد سرخس ما حاضریم کراویه بریزن بجای اسفالت
ان شاء الله که هم کیفیت هم کمیت راضی کننده باشه.. ساغول ایران ساغول ایرانی ساغول دانشمندان ایرانی..
چی عجب لطفا ی چن متری ام داخل سبزوار رو اسفالت کنید تا کمتر فهش نسار روحتون بشه
خوبه
توروخدا مسیر ۴۵کیلومتری نیشابور سبزوار روهم کامل آسفالت کنید وضعیت اش خیلی خیلی خراب است آسفالت خراب باعث تصادف میشود
سلام وقت بخیر!لطفاًلطفاًاول دوبانده کردن محورسبزوار،بردسکن وخلیل آبادرو در اولویت قرار بدین میشه گفت هفته ای یک تصادف مرگبارتواین محور اتفاق میفته!خواهشاً خواهشاًهرچه زودتر اقدامی بکنید
پس جندق چی؟چراکسی ازجندق چیزی نمیگه؟170کیلومترافتضاع