| کد خبر: 258896 |

طرح کاهش بهای پارک های حاشیه ای در جلسه علنی شورای شهر مشهد مطرح می شود

نایب رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: طرحی تهیه شده و طبق این طرح، هزینه های پارک حاشیه ای یا همان «الیت» کاهش پیدا می کند که تغییری دیگر، به نفع مردم است.

تین نیوز

نایب رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: طرحی تهیه شده و طبق این طرح، هزینه های پارک حاشیه ای یا همان «الیت» کاهش پیدا می کند که تغییری دیگر، به نفع مردم است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا ، موسی الرضا حاجی بگلو با بیان اینکه مردم محوری، رکن شاخص سیاست گذاری ها و تصمیمات شورای ششم است، اظهار کرد: در تمامی مصوبات و ریل گذاری هایی که برای شهرداری مشهد داشته ایم، سعی شده این رویکرد تجلی عینی و بیرونی داشته باشد.

وی گفت: اگر امروز موضوع رایگان کردن بهای خدمات ناوگان اتوبوسرانی به سرتیتر اصلی اخبار تبدیل شده، نشان گر این است که رفاه حال شهروندان و زائران بارگاه منور رضوی برای مدیریت شهری در اولویت قرار دارد؛ حتی اگر تصمیمی پُرچالش باشد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به افزایش بهای خدمات پارک های حاشیه ای، افزود: این مصوبه نارضایتی و گلایه های بسیاری را از سوی شهروندان به همراه داشته که در نشست های مختلف مطرح کرده اند.

حاجی بگلو تصریح کرد: برهمین اساس، طرحی تهیه شده که در جلسه آتی صحن علنی بررسی خواهد شد؛ طبق این طرح، هزینه های پارک حاشیه ای یا همان «الیت» کاهش پیدا می کند که تغییری دیگر، به نفع مردم است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.