| کد خبر: 266345 |

◄ یکشنبه ها هواپیمایی ایرتور در فرودگاه بیرجند می نشیند

مدیر روابط عمومی اداره کل فرودگاه های خراسان جنوبی گفت: یک پرواز فوق العاده در مسیر تهران بیرجند تهران برای هفته جاری برقرار شد.

تین نیوز

بیرجند | مدیر روابط عمومی اداره کل فرودگاه های خراسان جنوبی گفت: طی پیگیری های انجام شده یک پرواز فوق العاده بامداد سه شنبه در مسیر تهران بیرجند تهران برقرار شد.

ماجرای یک قصه پرغصه، مهر کنسلی بر پروازهای فرودگاه بیرجند

 

به گزارش تین نیوز، ایمان صدری ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه پرواز هواپیمایی پارس ایر بامداد سه شنبه ساعت 02:00 از تهران آغاز می شود، اظهار داشت: این پرواز ساعت 03:15 وارد فرودگاه بیرجند شده و ساعت 04:00 بیرجند را به مقصد مهرآباد ترک خواهد کرد.

صدری در راستای پروازهای هفته جاری در بیرجند افزود: پرواز دوشنبه و پنج شنبه هواپیمایی اروان به دلیل کمبود ناوگان فعلا ابطال شده است.

وی با بیان اینکه پرواز بیرجند مشهد بیرجند هواپیمایی ایران ایر در تاریخ های 13 و 20 دی ماه به دلیل کمبود ناوگان ابطال شده است، اذعان داشت: پرواز روز چهارشنبه هواپیمایی یاد شده در مسیر تهران بیرجند تهران از چهارشنبه هفته جاری تا پایان برنامه زمستانی مجدد برقرار شده است.

صدری افزود: هواپیمایی پارس ایر نیز پرواز روز چهارشنبه و پنج شنبه در مسیر تهران بیرجند تهران ابطال کرده اما پرواز روز شنبه هفته آینده این ایرلاین که ابطال شده بود مجدد برقرار شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرودگاه های خراسان جنوبی گفت: هواپیمایی ماهان نیز که پرواز روزهای سه شنبه خود را در مسیر تهران بیرجند تهران در آذرماه ابطال کرده بود، این پرواز از هفته جاری تا پایان برنامه زمستانی مجدد برقرار شده است.

صدری اذعان داشت: طبق پیگیری های انجام شده مقرر شد یک پرواز در مسیر تهران بیرجند تهران توسط هواپیمایی ایرتور از سوم دی ماه انجام شود که متاسفانه به دلیل عدم بازگشت هواپیمای شرکت یاد شده از چک فنی در تاریخ اعلام شده توسط این اداره کل، برقرار نگردید.  وی ضمن عذرخواهی از همشهریان بابت عدم برقراری پرواز طبق برنامه اعلام شده، افزود: با پیگیری های مجدد پرواز هواپیمایی ایرتور از یکشنبه 17 دی ماه به برنامه پروازی فرودگاه شهید کاوه بیرجند افزوده خواهد شد.

صدری افزود: پرواز بوینگ ام دی شرکت هواپیمایی ایرتور ساعت 06:15 از تهران آغاز، ساعت 08:00 وارد فرودگاه بیرجند و ساعت 09:00 بیرجند را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان خراسان جنوبی افزود: پیگیری برای برقراری پرواز ها در حال انجام است اما متاسفانه اکثر شرکت های هواپیمایی با کمبود ناوگان رو به رو هستند و پروازهای بسیاری از شهرهای کشور به همین دلیل ابطال شده است.

صدری با تاکید بر اینکه این کمبود بلیط هواپیما در تمامی شهرهای کشور ملموس است، گفت: در صورت رفع کمبود ناوگان شرکت هواپیمایی اروان مشکل تهیه بلیط در مرکز استان کمتر می شود که امیدواریم در هفته سوم دی ماه برقراری مجدد پروازهای ایرلاین یاد شده در فرودگاه بیرجند را مشاهده کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.