| کد خبر: 262633 |

◄ 853 کیلومتر باند دوم در خراسان جنوبی اجرا شده است

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: طول باندهای دوم اجرا شده در خراسان جنوبی ۸۵۳ کیلومتر است و در همه شهرستان‌های استان حداقل یک پروژه باند دومدر دست اجرا داریم.

تین نیوز

بیرجند- مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: 555 کیلومتر پروژه احداث باند دوم راه در خراسان جنوبی با اعتبار 6 هزار میلیارد ریال در حال اجرا است.

میرمحمد مودی با اشاره به ساخت 150 کیلومتر راه دوبانده از ابتدای دولت سیزدهم در استان، در گفتگو با خبرنگار تین نیوز افزود: برای احداث این جاده ها 30 هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی بیان داشت: در سال جاری نیز ساخت 120 کیلومتر باند دوم راه با اعتبار 40 هزار میلیارد ریال هدف گذاری شده و بخشی از این راه ها تکمیل و زیر بار ترافیک رفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در ادامه با اشاره به آغاز عملیات اجرایی 84کیلومتر از باندهای دوم در سطح استان در هفته دولت امسال اذعان داشت: این پروژه ها به ارزش 20هزار و 700میلیارد ریال آغاز و 44 کیلومتر باند دوم راه با اعتبار 8 هزار و 800 میلیارد ریال افتتاح شده است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی به افزایش 2.2 برابری اعتبارات باند دوم استان در بودجه اشاره کرد و گفت: منابع ارتقا محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی امسال به یک هزار و 229 میلیارد تومان رسید.

مودی با بیان اینکه 2 هزار و 427 کیلومتر باند دوم در استان نیاز داریم، اذعان داشت: این میزان باند دوم با هدف تکمیل شبکه بزرگراهی و کریدورهای اصلی کشور، اتصال معبرهای مرزی استان به شبکه بزرگراهی کشور و اتصال همه مراکز شهرستان های استان به شبکه بزرگراهی کشور عملیاتی می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با بیان این که در همه شهرستان های استان حداقل یک پروژه باند دوم دردست اجرا است، گفت: طول باندهای دوم اجرا شده در خراسان جنوبی 853 کیلومتر است.

مودی با اشاره به اینکه به دلیل حفظ جایگاه استان تکمیل کریدورهای اصلی کشور در دستور کار است، یادآور شد: اتصال معبرهای مرزی و اتصال تمامی مرکز شهرستان ها به شبکه بزرگراهی کشور از دیگر اولویت های در نظر گرفته شده در حوزه باندهای دوم استان است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.