| کد خبر: 255674 |

◄ بهسازی و تعویض سایه بان های اتوبوسرانی در بیرجند

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند گفت: سایه‌ بان های اتوبوسرانی در سطح شهر بیرجند بهسازی و تعویض شدند.

تین نیوز

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند گفت: استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی یکی از نیازهای اساسی شهروندان است.

به گزارش تین تیوز، سید محمود حسینی با اشاره به بهسازی و تعویض سایه بان های ایستگاه های اتوبوس اظهار داشت: احداث سرپناه ایستگاه های اتوبوس علاوه بر زیبایی منظر شهری، نقش مهمی در رفاه و حفاظت مسافرین در فصول گرم و سرد سال دارد.

وی با اشاره به فرسوده و شکسته شدن بسیاری از سایه بان ها افزود: فرسودگی سایه بان ها در معابر اصلی شهر چهره بسیار نازیبایی را ایجاد کرده بود که در این راستا نوسازی شدند.

حسینی ارائه بهترین خدمات در خور شأن شهروندان با هدف رفاه و رضایتمندی مسافرین و همچنین ارتقای بصری سایه بان ها و مبلمان شهری را از اهداف این اقدام برشمرد.

وی ادامه داد: در این راستا سایه بان های معابر اصلی سطح شهر و ایستگاه های مبدا و مقصد و همچنین ایستگاه هایی که بیشترین تجمع مسافر را دارند ترمیم، باز سازی، رنگ آمیزی وتعدادی سایه بان نیز افزوده و نصب شده است.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند یادآور شد: کار ساخت، نصب، ترمیم و بازسازی ایستگاه های اتوبوس با استفاده از ظرفیت، همت و تلاش نیروی های داخلی امور ماشین آلات شهرداری انجام شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.