| کد خبر: 251758 |

مدیرکل فرودگاه های استان خراسان جنوبی خبر داد؛

اتمام پروژه روشنایی سطوح پروازی فرودگاه شهدای طبس

مدیرکل فرودگاه های استان خراسان جنوبی از اتمام پروژه روشنایی سطوح پروازی فرودگاه شهدای طبس و افتتاح و بهره برداری آن در دهه فجر خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه های استان خراسان جنوبی از اتمام پروژه روشنایی سطوح پروازی فرودگاه شهدای طبس و افتتاح و بهره برداری آن در دهه فجر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عظیم طهماسبی مدیرکل فرودگاه های استان خراسان جنوبی گفت: پروژه روشنایی فرودگاه طبس که عملیات آن در آذر ماه سال جاری آغاز شده بود، آماده افتتاح و بهره برداری است.

 طهماسبی افزود: با پروژه روشنایی سطوح پروازی فرودگاه طبس بنا به ضرروت و نیاز منطقه توسط ستاد شرکت فرودگاه و ناوبری هوایی ایران موافقت شد و عملیات کابل گذاری و جانمایی چراغ ها برای باند ۳ کیلومتری فرودگاه طبس از آذرماه آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه در کمتر از دو ماه به اتمام رسیده و عملیات وارسی پروازی فرودگاه نیز صورت گرفت و پروژه یاد شده آماده بهره برداری است.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران مدیر کل فرودگاه های استان خراسان جنوبی تصریح کرد: برای اجرای این پروژه مبلغ ۴۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران هزینه شده و در دهه مبارک فجر افتتاح خواهد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.