| کد خبر: 243517 |

◄ آغاز طرح شبکه همیاران مردمی دولت در راهداری خراسان جنوبی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از آغاز طرح شبکه همیاران مردمی دولت در بخش راهداری استان خبرداد.

تین نیوز

بیرجند- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از آغاز طرح شبکه همیاران مردمی دولت در بخش راهداری استان خبرداد.

به گزارش تین نیوز، اسداله جلال زاده، اظهار داشت: همزمان با میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) ، از ۱۱ خرداد، طرح شبکه همیاران مردمی دولت در بخش راهداری در خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور آغاز می شود.

وی به ایجاد شبکه همیاران مردمی دولت در اجرای طرح واکنش سریع (طوس) اشاره کرد و گفت: تمامی هم استانی ها و کاربران جاده ای به ویژه رانندگان حرفه ای که در سطح راه های استان تردد دارند ؛ مشکلات مرتبط با ایمنی راه ها را که نیازمند اقدام سریع برای برطرف نمودن دارد را از طریق سامانه و تلفن گویای ۱۴۱ می توانند گزارش کنند.

جلال زاده تصریح کرد: موضوعات قابل گزارش در فاز اول طرح شامل؛ لکه گیری و اصلاح چاله های مخاطره آمیز در راه ها ، پاکسازی و شستشوی علایم و تابلوهای ایمنی موجود ، پاکسازی اجسام زاید از سطح و شانه راه ها ، رفع نقص و عیب از تابلو و علایم و تجهیزات ایمنی موجود ، تکمیل علایم در پیچ های تند فاقد علایم کافی است.

وی یادآور شد: رفع نقص حفاظ ایمنی آسیب دیده و مخاطره آمیز ، آشکار سازی مقاطع حادثه خیز، ایمن سازی تقاطع منجر به حادثه یا انسداد جاده ها دسترسی غیر مجاز نیز از دیگر موارد قابل گزارش در فاز اول این طرح است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی، خاطرنشان کرد: بالغ بر17 هزار کیلو متر انواع راه در خراسان جنوبی، سرمایه عظیم و ارزشمندی بوده که حفاظت و نگهداری آنها بسیار مهم است .

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.