| کد خبر: 234840 |

رئیس جمهور:

◄ معادن در خراسان جنوبی فعال شود

رئیس جمهور گفت: خراسان جنوبی ظرفیت‌های بسیاری از جمله در حوزه معادن دارد که باید به آن توجه شود.

تین نیوز

 بیرجند-فاطمه علیزاده/ رئیس جمهور اظهار داشت: اگر معادن در استان فعال شود، مشکل اشتغال و رونق تولید و مسائل اقتصادی نیز حل خواهد شد.

به گزارش تین نیوز، آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در حاشیه سفر به خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران تصریح کرد: هدف از سفرهای استانی بررسی و حل مشکلات در گفتگوی نزدیک با مردم و مدیران استانی است که در این راستا امروز به دور از تشریفات برای بررسی مسائل، اولویت‌ها و مشکلات خراسان جنوبی به این استان سفر کرده‌ام.

 وی با اشاره به ظرفیت نیروی انسانی کارآمد و جوان در استان اذعان داشت: با استفاده از توان این نیروها و کمک های دولت در تلاش هستیم تا گام هایی در راستای رفع محرومیت های در این استان برداریم.

رئیس جمهور با اشاره به مشکلات در حوزه آب نیز افزود: با توجه به کمبود نزولات آسمانی در این حوزه بسیاری از استان‌ها با مشکل مواجه هستند که راهکارهای کوتاه مدت و بلند مدت را دنبال خواهیم کرد.

آیت الله رئیسی بیان کرد: در زمینه برنامه‌های کوتاه مدت، برنامه‌هایی که استان ارائه دهد برای آن تأمین اعتبار خواهیم داشت.

وی در خصوص انتقال آب از دریای عمان، نیز بیان داشت: در این راستا تلاش داریم اقدامات به نحوی باشد که مردم ناامید از برنامه نشوند و به آن دسترسی پیدا کنند.

رئیس جمهور در خصوص درخواست و اشتیاق مردم طبس برای دیدار با رهبر معظم انقلاب، هم بیان کرد: بدون شک ایشان هم همین اشتیاق را برای دیدار با مردم دارند ولی شرایط کرونایی اجازه نمی‌دهد مثل قبل دیدارها انجام شود.

آیت الله رئیسی یادآور شد: بنده نیابت دارم تا سلام رهبری را به مردم عزیز در خراسان جنوبی و طبس برسانم و ایشان همواره برای مردم دعا می‌کنند و همیشه نگران مسائل و مشکلات استان‌های مختلف به ویژه استان‌های کمتر برخوردار هستند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.