| کد خبر: 209595 |

ممنوعیت فروش بلیت در پایانه‌های مسافری خراسان جنوبی

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: از ابتدای اردیبهشت ماه امسال فروش حضوری بلیت در پایانه‌های مسافربری استان به ویژه بیرجند به صورت آزمایشی ممنوع می‌شود.

تین نیوز

 معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: از ابتدای اردیبهشت ماه امسال فروش حضوری بلیت در پایانه‌های مسافربری استان به ویژه بیرجند به صورت آزمایشی ممنوع می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مهدی گرجی روز شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: بستر فروش بلیت اینترنتی برای تمامی شرکت‌های حمل و نقل مسافر اتوبوسی استان فراهم شده است.

وی ادامه داد: همچنین با توسعه فروش بلیت اینترنتی، گسترش دفاتر فروش بلیت، دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر آژانس‌های مسافرتی در سطح شهرها، زمینه خرید غیر حضوری بلیت فراهم است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی اظهار داشت: خرید غیرحضوری بلیت می‌تواند ضمن تأمین سلامت بیشتر مسافران و کارکنان شرکت‌های حمل و نقل، سیاست‌های نظام حمل و نقل بین شهری مبنی بر تغییر کاربری پایانه‌ها به محلی فقط برای سوار و پیاده شدن مسافران را که واجد مزایای بسیاری از قبیل ارتقای سطح خدمات است را نیز تحقق بخشد.

وی تصریح کرد: این موضوع علاوه بر اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، کاهش هزینه‌ها، کاهش ترافیک شهری و مخاطرات زیست محیطی و تسهیل در دریافت بلیت برای انجام سفرها با برنامه را در پی خواهد داشت.

گرجی عنوان کرد: مسافران می‌توانند بدون مراجعه به پایانه‌های مسافری از طریق وب سایت‌های اینترنتی www.payaneha.com و www.payaneh.ir نسبت به خرید و دریافت بلیت اقدام کنند.

وی گفت: به منظور اطلاع رسانی عمومی، آموزش همگانی و رفع مشکلات و نواقص از ابتدای اردیبهشت فروش غیرحضوری بلیت در تمامی پایانه‌های مسافری استان با تمهیدات لازم برای مراجعین حضوری آغاز می‌شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی افزود: همچنین از ابتدای خردادماه فروش حضوری بلیت در تمامی پایانه‌های مسافری کشور ممنوع می‌شود و مسافران می‌توانند از مسیرها و اماکن یاد شده نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.

گرجی تصریح کرد: سامانه گویای ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و نظرات مسافران درخصوص نحوه ارائه خدمات سفرها در استان خراسان جنوبی خواهد بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.