| کد خبر: 203494 |

تمامی محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی باز است

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: تمامی محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی باز بوده اما به دلیل یخ زدگی تردد تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

تین نیوز

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: تمامی محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی باز بوده اما به دلیل یخ زدگی تردد تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، علیرضا رضایی اظهار داشت: شب گذشته برخی محورهای مواصلاتی استان از جمله محور بیرجند- قاین، قاین- گناباد، بیرجند- درمیان، بیرجند- سربیشه و فردوس به بجستان به دلیل بارش برف مسدود شده بود که با تلاش راهداران بازگشایی شده است.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی استان باز است، بیان کرد: اما تردد در محورها و گردنه‌های برف گیر به دلیل یخ زدگی تنها با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی ادامه داد: هم اکنون از شهرستان‌های فردوس، سرایان و بشرویه بارش برف گزارش شده و تمامی محورهای این شهرستان‌ها برفی است.

رضایی بیان داشت: در گردنه ثمن شاهی و محور قاین به بیرجند نیز در حال حاضر شاهد بارش برف هستیم اما این محور نیز باز بوده و تردد در آن تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی اضافه کرد: همچنین در تمامی محورهای روستایی و فرعی به دلیل بارش برف و یخ زدگی تردد تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی از رانندگان خواست ضمن رعایت فاصله طولی مناسب با سرعت پایین حرکت کنند تا نیاز به ترمز و تغییر ناگهانی نداشته باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.