| کد خبر: 184773 |

◄ درخواست آتش‌نشانی از مردم

رئیس سازمان آتش‌نشانی وخدمات ایمنی شهر تهران از شهروندان خواست تا به توصیه‌های ایمنی به منظور مواجهه با خطرات احتمالی سیل در تهران توجه داشته باشند.

تین نیوز

رئیس سازمان آتش‌نشانی وخدمات ایمنی شهر تهران از شهروندان خواست تا به توصیه‌های ایمنی به منظور مواجهه با خطرات احتمالی سیل در تهران توجه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، مهدی داوری اظهار داشت: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در کنار مردم در تمامی مراحل حساس بوده و خواهد بود اما تحقق کامل این مهم همراهی و همکاری کامل مردم عزیر تهران به ویژه مناطقی که احتمال خطر در آن‌ها بیش‌تر است را می‌طلبد.

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر این نکته که بارش نزولات آسمانی در تهران ادامه دارد، گفت: با توجه به شرایط جوی موجود در تهران و پیش‌بینی‌ها مبنی بر شدت بارندگی، آب‌گرفتگی معابر یا جاری شدن آب در معابر، از شهروندان درخواست می‌شود که تا حد امکان از منازل خود خارج نشوند تا از خطرات احتمالی در امان باشند.

داوری با محتمل دانستن بروز صاعقه و ایجاد مشکل برای همشهریان تهرانی، ابراز داشت: ضروری است تا مردم تهران تا پایان هفته از رفتن به ارتفاعات به دلیل احتمال برخورد صاعقه خودداری کنند و از تردد در مجاورت سازه‌های فلزی نیز پرهیز کنند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران به موضوع سیل ناگهانی شهر شیراز اشاره و خاطرنشان کرد: توجه به توصیه‌های ایمنی و خودداری از حضور در مراکزی که به آن‌ها اشاره شد قطعا در حفظ سلامت و جان شهروندان موثر بوده و این سازمان نیز از مردم این درخواست را دارند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.