| کد خبر: 180328 |

رئیس سازمان آتش‌نشانی اندیمشک:

واژگونی پژو پارس ۵ کشته و زخمی در اندیمشک برجای گذاشت

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اندیمشک گفت: واژگونی خودروی پژو پارس عصر روز گذشته در اندیمشک پنج کشته و زخمی بر جای گذاشت.

تین نیوز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اندیمشک گفت: واژگونی خودروی پژو پارس عصر روز گذشته در اندیمشک پنج کشته و زخمی بر جای گذاشت.

به گزارش  مهر، کرم رضا کاویانی راد عنوان کرد: عصر روز گذشته در محور کمربندی شرق اندیمشک و در تقاطع جاده سد دز اندیمشک یک خودروی پژو پارس واژگون شد. 

وی با اشاره به واژگونی و انحراف خودرو در این حادثه، افزود: در کوتاه‌ترین زمان ممکن پس از اطلاع و دریافت گزارش حادثه، تیم‌های امداد و نجات برای انجام خدمت به محل اعزام و عملیات امداد و نجات آغاز شدند. 

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری اندیمشک با بیان اینکه سه نفر از پنج نفر سرنشین خودروی پژو پارس در این حادثه دچار جراحات شدند، اظهار کرد: سه نفر مصدوم این حادثه توسط تیم فوریت‌های پزشکی اندیمشک برای پیگیری درمان به مراکز درمانی اعزام و دو نفر سرنشین خودرو نیز جان خود را در این حادثه از دست دادند.

کاویانی راد با تاکید بر لزوم رعایت قوانین و تذکرات پلیس راهور تصریح کرد: رانندگان وسائل نقلیه در شرایط بارش و لغزندگی نکات ایمنی در هنگام سفر با خودرو را بیش از هر زمان دیگر مدنظر قرار دهند. 

شهرستان اندیمشک در شمال استان خوزستان افزون بر ۱۷۰ هزار نفر جمعیت دارد.

 

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.