| کد خبر: 87371 |

در گزارش عملکرد سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای عنوان شد:

◄رتبه‌های برتر راهداری، مرکز مدیرت راه‌ها و پایانه‌های کشور در سال ۹۴

تین نیوز| اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر، مرکز مدیریت راه‌های استان مازندران و اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان هرمزگان حائز رتبه‌های برتر در حوزه‌های راهداری، مرکز مدیریت راه‌ها، پایانه‌های کشور در گزارش ارزیابی عملکرد سال 94 سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شدند.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گزارش ارزیابی عملکرد سال 94 در حوزه‌های راهداری، مرکز مدیریت راه‌ها و پایانه‌ها گردآوری کرده است و بر اساس این گزارش در بخش نگهداری راه‌ها، راهداری اداره كل راه و شهرسازی استان بوشهر توانست رتبه اول در ارزیابی سال ۹۴ توسط سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای كشور را كسب کند.

مدیركل راه و شهرسازی استان بوشهر در جلسه‌ای ضمن تقدیر و تشكر از خدمات و فعالیت‌های انجام‌شده جهت اجرای موفقیت‌آمیز طرح راهداری نوروزی سال ۹۵، گفت: كسب رتبه اول مدیریت راهداری استان درزمینهٔ عملكرد ناوگان و گشت راهداری استان در سال ۹۴ در ارزیابی به‌عمل‌آمده توسط سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای كشور (مركز مدیریت راه‌های كشور) نتیجه برنامه‌ریزی، مدیریت و هماهنگی منسجم حوزه مدیریت راهداری و ستادی با ادارات شهرستان است.

در بخش مراکز مدیریت راه‌ها نیز، مركز مدیریت راه‌های اداره كل راه و شهرسازی مازندران حائز رتبه برتر شد.

عباسعلی نجفی مدیر راهداری این اداره كل در این خصوص بیان‌داشت: مركز مدیریت راه‌های اداره كل راه و شهرسازی استان مازندران در سامانه جامع ثبت وقایع سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور جهت هدایت ترافیک محورها و آگاهی بخشی به مسافرین در انتخاب بهترین مسیر برای سفر، در مقایسه با ادارات کل سایر استان‌ها هم ازلحاظ کمیت و هم کیفیت ارائه اطلاعات، بهترین عملکرد را در کل سال ۱۳۹۴ داشته و در ارزیابی به‌عمل‌آمده، با اختلاف امتیاز قابل‌ملاحظه نسبت به دیگران در صدر و رتبه نخست جدول قرار گرفته است.

در بخش پایانه‌ها، اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان هرمزگان با اختصاص 34 درصد از ترانزیت ورودی کالا به خود، پُرکارترین مرز در بین 32 مرز کشور بوده است.

علیرضا مجرد مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه های استان هرمزگان با  اشاره به رتبه اول پایانه بندرعباس در میان تمامی مرزهای ترانزیتی کشور اظهار داشت: بندرعباس در کریدور مهم بین‌المللی و ترانزیتی جنوب _ شمال قرار دارد و از این مرز سالانه مقادیر زیادی از کالاها و مواد مصرفی به کشورهای آسیای شمالی و اروپا ترانزیت می‌شود. میزان جابه‌جایی کالا در فروردین‌ماه سال جاری از مرز بندرعباس بیش از 214 هزار تن بوده و در این مدت 213 هزار و 721 تن کالا وارد بندرعباس و به دیگر مرزهای کشور ترانزیت شده است.




 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.