| کد خبر: 86066 |

نائب رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان:

شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی در استان زنجان تاسیس شود‌

تین نیوز | نائب رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان با اشاره به فعالیت ۲ شرکت حمل و نقل بین‌المللی گفت: به‌منظور توسعه و رونق اقتصادی شرکتهای حمل و نقل بین‌المللی در استان زنجان تاسیس شود.

مهدی رنگ‌رونا شامگاه سه‌شنبه در بیست و چهارمین جلسه شورای استانی گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به مشکلات حمل و نقل داخلی در استان اظهار داشت: در مرکز استان بوشهر شهر بندرعباس وجود سیستم نوبت‌دهی یک الزام برای امورات مربوط به حمل و نقل محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: در استان زنجان که میزان حجم بار و میزان ورودی و خروجی محموله‌ها مشخص است نیازی به وجود سیستم نوبت‌دهی نیست.

نائب رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان در مورد تعداد شرکت‌های مستقر فعال در حمل بار افزود: در حال حاضر 66 شرکت و موسسه فعال باری در استان زنجان فعالیت می‌کنند که ضروری است میزان قیمت‌های این شرکتها برای حمل بار رقابتی شود از این رو پیشنهاد می‌شود تا رانندگان علاقمند و دارای شرایط استان زنجان نسبت به تاسیس شرکت حمل و نقل اقدام کنند.

وی با اشاره به فعالیت 2 شرکت حمل و نقل بین‌المللی در استان زنجان خواستار افزایش تاسیس این شرکتها شد.

رنگ‌رونا از اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها تقاضا کرد تا اقدامات لازم برای اخذ سهمیه اختصاصی در زمینه افزایش شرکتهای حمل و نقل بین‌المللی در استان زنجان را انجام دهد.

وی با اشاره به صادرات 123 هزار تن انواع کالا از طریق شرکتهای بین‌المللی مستقر در استان زنجان به بازارهای هدف در سال 94 گفت: این شرکتها در مدت زمان یاد شده اقدام به واردات 162 هزار تن انواع کالا کرده‌اند.

نائب رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان عنوان کرد: 35 هزار تن از 162 هزار تن کالای وارد شده به استان زنجان مربوط به ورود موقت بوده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.