| کد خبر: 8142 |

◄ مدیرکل جدید حمل و نقل و پایانه های سیستان و بلوچستان منصوب شد

تین نیوز | با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، مراسم تودیع و معارفه مدیركل حمل و نقل و پایانه های استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

با حضور بمانا معاونت مدیریت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، باقر كرد، معاون امور عمرانی استانداری، مالكی، معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی آیین تودیع و معارفه مدیركل حمل و نقل و پایانه های استان سیستان و بلوچستان برگزار شد. 

در این مراسم صدرالله بمانا، با اشاره به شرایط جغرافیایی خاص و دارا بودن 1500 کیلومتر مرز خاکی و آبی قابلیت های بالای استان سیستان و بلوچستان در ترانزیت کالا افزود: ظرفیت های حمل و نقل و ترانزیت در این استان بسیار بالاست و تاكنون از این مزیت و موقعیت راهبردی به صورت كامل استفاده نشده است.

وی اظهار داشت: با تلاش مضاعف و فعال کردن هرچه بیشتر بندر چابهار که به آبهای آزاد بین المللی متصل است می توان ترانزیت مورد غفلت واقع شده در جنوب شرق کشور را جبران کرد.

علیرضا مجرد، مدیر کل سابق حمل و نقل پایانه های سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم رشد حمل کالا، ترانزیت، صادرات و مسافر طی چند سال گذشته را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: عملکرد این چندساله نشان دهنده توسعه حمل و نقل جاده ای در سیستان و بلوچستان بود. از دیگر سو تمام تلاش ما اعتماد سازی بخش خصوصی برای فعالیت بیشتر در بخش حمل و نقل بود که در این زمینه موفقیت هایی حاصل شد.

علی خانقائی، مدیر کل جدید حمل و نقل و پایانه های سیستان و بلوچستان گفت: سفر اخیر رئیس جمهوری به سیستان و بلوچستان و مصوباتی که برای رونق اقتصادی استان اتخاذ شده، حمایت هر چه بیشتر از سرمایه گذاری بخش خصوصی برای افزایش موفقیت برنامه های توسعه ای دولت را ضروری ساخته است.

وی با اشاره به پراکندگی جمعیت و روستاهای سیستان و بلوچستان، خاطرنشان کرد: توسعه حمل و نقل روستایی استان و نیز احداث مجتمع های خدماتی رفاهی جدید ضرورت است.

وی ارتقای ارتقای ایمنی در جاده ها یكی از اولویت های برنامه های خود اعلام كرد و افزود: در این زمینه باید با نصب سیستم های ایمنی هوشمند وضعیت موجود را ارتقا داد.

در پایان این مراسم از زحمات هشت ساله علیرضا مجرد، مدیر کل سابق حمل و نقل و پایانه های تقدیر شد. 
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.