| کد خبر: 8117 |

اجرای عملیات چهار خطه کردن محور قائمیه – سه راهی راهدار

تین نیوز | مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس از عملیات اجرایی چهار خطه کردن محور قائمیه – سه راهی راهدار خبر داد.
به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس، مهندس هوشنگ عشایری با بیان این مطلب گفت : محور قائمیه – سه راهی راهدار در مسیر راه اصلی شیراز به کازرون و از محورهای شریانی استان فارس می باشد که 18 کیلومتر از عملیات چهار خطه کردن آن در حال اجرا می باشد.
وی پیشرفت فیزیکی پروژه چهار خطه کردن محور قائمیه – سه راهی راهدار را 25 درصد اعلام کرد و با اشاره به اعتبار ساخت این قطعه آن را  بالغ بر 160 میلیارد ریال برشمرد.
عشایری در پایان ابراز امیدواری کرد با چهار خطه شدن این مسیر پرتردد شاهد سهولت در رفت و آمد وسائط نقلیه باشیم که موجبات کاهش تلفات و تصادفات جاده ای و هم چنین ایمنی بیشتر این محور را فراهم خواهد کرد.
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مهندس صادق عبدالهی فر 0 0

    با سلام خدمت شما خواهشمند است نسبت به تامین بودجه پروژه اقدام شود چون هر چه زودتر این پروژه افتتاح شود از میزان تصادفات این محور وکاهش مرگ ومیر ناشی از تصادفات این محور جلوگیری می شود این محور با حجم بالای ترافیکی یکی از نقاط پر رفت وآمد استان فارس است لذا از مسولین خواهشمند است فکری به حال این محور بکن چون هر ماه باید خانوادی عزادار شود به خاطر تصادف فرد یا افرادی از اقوام

  • علیرضا حشمتی 0 0

    جناب مهندس عبداللهی فر سلام و احترام. خطر تصادفات با ۴خطه و ۶خطه کردن جاده های کلاسیک که از ابتدا بنای آنها با پیش بینی و محدودیت ۲باند بوده(زاویه پیچ ها شانه و انحنای جاده براورد انتخاب مسیر و…) نه تنها از تصادفات نمی کاهد(نمونه جاده هراز و جاده قدیم رشت یا درود بروجرد). بلکه خطر آن را برای استاندارد نبودن جاده و دادن امکان سرعت بیشتر به رانندگان شهوتچران کم عقل که عقده های زندگیشان را در پشت فرمان و جاده ها جستجو می کنند نیز میدهد حتی در محورهای خلوت ایران تصادفات بیشتر و شدیدتر است. و این تنها بخاطر رانندگی بسیار وحشیانه و جاهلانه[…] است امروز با توجه به وجود جمعیت زیاد اوباش و بی فرهنگ در جاده ها(نسبت به حتی۱۰سال پیش) باید از[…] این افراد که جاهلانه و خودخواهانه می رانند استقبال نیز کرد(دور از جان سرنشینان بیگناه) بهتر است بجای حمایت از ۴خطه کردن و بودجه خواری از کارهای بزرگ و بسیار اصولی تر مثل ساختن آزادراه بوشهر - شیراز و شیراز - اصفهان و تهران شمال و…حمایت کرد