| کد خبر: 69322 |

سامانه اطلاع رسانی راههای کشور۱۴۱ راهنمای جامع حمل و نقل جاده ای

تین نیوز | سامانه اطلاع رسانی راههای كشور 141  راهنمای جامع حمل و نقل جاده ای به همراه اپلیکیشن ویژه تلفن های همراه نسخه اندروید آماده ارائه اطلاعات به کاربران است.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره كل حمل و نقل و پایانه های استان قزوین به نقل از آقای رحمت شعبانی مدیر كل حمل و نقل و پایانه های استان قزوین گزارش داد : به منظور ایجاد ارتباط میان کاربران راه و مسئولان این حوزه از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سامانه اطلاع رسانی راههای كشور 141 شامل سه بخش گویا، پیامك و بخش پایگاه اطلاع رسانی تهیه شده است.

آقای شعبانی در ادامه افزود : این سامانه در جهت جلوگیری از ترافیک و اتلاف زمان در سفر، تهیه و در اختیار مردم قرار گرفته است. مخاطبان و كاربران پس از برقراری ارتباط با سامانه از طریق تلفن می توانند از خدماتی چون آگاهی ازآخرین وضعیت ترافیکی و جوی، اطلاع از محدودیت های تردد وسایل نقلیه درمحورها، دریافت مسیر و مسافت بهینه بین شهری از طریق شماره گیری کد مخابراتی قدیم شهرهای مبدا و مقصد به صورت گویا و مکتوب از طریق نمابر، ارایه پیشنهاد و انتقادات،  درمحورها را توسط بخش گویا و اپراتوری استفاده نمایند.

وی خاطر نشان کرد ؛ در بخش پیامك سامانه جامع اطلاع رسانی141 خدماتی چون، دریافت مسیر و مسافت بهینه از طریق ارسال یک پیام حاوی نام شهر مبدا و مقصد به شماره پیامک1000141 ، دریافت مسیر و مسافت بهینه از طریق ارسال یک پیام حاوی کد مخابراتی قدیم شهرهای مبدا و مقصد به شماره پیامک 1000141 به طور مثال : 0511*021 و دریافت آخرین وضعیت جوی ترافیکی با ارسال عدد 141به شماره پیامک 1000141 به کاربران ارائه می شود.

 همچنین علاوه بر این در بخش پایگاه اطلاع رسانی این سامانه خدماتی چون وب سایت    http://www.141.ir   نرم افزار کاربردی تلفن همراه 141 ،بخش دریافت سوال، انتقاد و پیشنهاد، صندق پیامک 2000141، بخش دریافت انتقاد و پیشنهاد سامانه گویای 141 و ایمیل info@nrmc.ir   برای ارتباط با اپراتورمهیا شده است.

آقای شعبانی در خاتمه گفت: در حال حاضر از سوی دفتر فناوری اطلاعات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای كشور نسخه موبایلی سامانه 141 ویژه سیستم عامل های اندروید به صورت رایگان برای استفاده عموم مردم فعال است. وی گفت : نسخه موبایلی سامانه 141 با قابلیت های نظیر نمایش مكان دوربین های نظارتی برروی نقشه، نمایش نقشه گرافیکی ترافیک راه ها، نمایش آخرین تصاویر یک دوربین نظارتی خاص، نمایش آخرین تصاویر ترافیکی مرتبط با یک کریدور خاص، نمایش اطلاعیه ها و اخبار مرکز مدیریت راه ها، دریافت و ارسال نظرات کاربران آماده ارائه به کاربران است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.