| کد خبر: 6723 |

ایمن‌سازی مسیر و جاده‌ها از اولویت‌های راهداری

تین نیوز | معاون وزیر راه گفت: ایمن‌سازی مسیر از اولویت‌های راهداری است و امیدواریم با اعتبارات و انجام اقدامات زیربنایی بتوانیم جاده‌ها را ایمن‌تر از گذشته نگهداری کنیم.

معاون وزیر راه در جلسه کمیته ایمنی و حمل و نقل که با حضور سردار اسکندر مومنی رئیس‌ پلیس راهور ناجا تشکیل شده بود، اظهار داشت: در راهداری، سیاست اصلی اولویت ایمن‌سازی مسیر است.
 
معاون وزیر راه گفت: امسال بر اساس تفاهمی که با پلیس راهور انجام شده از سیستم‌های حمل و نقل هوشمند سرعت استفاده می‌شود که مقدمات کار فراهم شده است.
 
کشاورزیان افزود: کار اجرایی شده و حتی نواقص دوربین‌های قبلی نیز رفع شده و وارد چرخه شده است تا بر اساس اطلاعات دریافتی از دوربین‌ها اعمال قانون انجام شود.
 
معاون وزیر راه به استفاده از سرمایه‌گذار خصوصی اشاره داشت و گفت: در سه محور تهران _ بندر‌عباس، تهران _ بندر امام و تهران _ تبریز مرز بازرگان قرار است از سرمایه‌گذار خصوصی استفاده شود تا محورها به سامانه هوشمند و دوربین‌ها مجهز شوند و بتوان رفتارهای ترافیکی را کنترل کرد.
 
معاون وزیر راه گفت: در محورهای تهران _ مشهد و تهران _ اصفهان نیز کمبودهایی وجود دارد که از محل منابع سازمان کمبود‌ها را برطرف می‌کنیم.
 
کشاورزیان ادامه داد: 1500 میلیارد برای خریداری و نصب دوربین هوشمند نیاز است که از محل سازمان برای اعتبارات سال 93 استفاده می‌شود.
 
وی افزود: برای سه محور ذکر شده سه هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است که از سرمایه‌گذار خصوصی استفاده می‌کنیم.  
 
معاون وزیر راه تصریح کرد: بالغ بر 3 هزار میلیارد تومان برای خط‌کشی، علایم و ایمن‌سازی جاده‌ها در سال 93 هزینه می‌کنیم که امیدواریم با اعتبارات موجود و در کنار آن انجام اقدامات زیربنایی و روکش جاده‌ها و رفع کمبود گارد‌ریل بتوانیم جاده‌ها را ایمن‌تر از گذشته نگهداری کنیم و شاهد کاهش بیش از پیش حوادث و سوانح باشیم.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.