| کد خبر: 60407 |

منوچهر سلمانزاده مدیرکل حمل و نقل و پایانه های چهارمحال و بختیاری شد

تین نیوز | مراسم تودیع و معارفه در حمل و نقل و پایانه های استان چهارمحال و بختیاری با معرفی منوچهر سلمانزاده به سمت مدیر كل حمل و نقل و پایانه های استان چهارمحال و بختیاری و با حضور غلامی معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، امیری معاون امورعمرانی استانداری، سردار یاری فرماندهی انتظامی استان، جمعی از مدیران دستگاه های اجرائی استانی و صنوف و فعالان حمل و نقل جاده ای استان برگزار شد.

به گزارش تین نیوز از اداره کل حمل و نقل و پایانه های چهارمحال و بختیاری، درابتدای این مراسم كرمی مدیركل پیشین حمل و نقل و پایانه های استان خلاصه ای از عملكرد و اقدامات صورت گرفته دررمدت تصدی خود در این اداره كل ارائه نمود و با اشاره به افتتاح و راه اندازی مرکز مدیریت راه های استان گفت: با پیگیری های به عمل آمده تعداد هشت دستگاه دوریبن نظارتی در محورهای مواصلاتی استان نصب گردید و هماهنگی جهت نصب سه دستگاه دیگر انجام شده است بعلاوه 50 محور مواصلاتی استان به دستگاه های تردد شمار آنلاین مجهز گردیده است.

كرمی درادامه به ایمن سازی فیزیکی تعداد 249 مدرسه و آموزش تعداد 18816 نفر دانش آموز مدارس حاشیه راه ها با توزیع اقلام آموزشی و کمک آموزشی اشاره كرد و از ساخت ساختمان قرارگاه پلیس راه استان با زمینی به مساحت 4000 متر و زیر بنای 900 متر مربع که این ساختمان در حال تجهیز مرکز مانیتورینگ و ملزومات اداری همچنین به ساخت پاسگاه پلیس راه لردگان – رامهرمز در محل سه راهی گوشکی اشاره كرد و از هماهنگی و اقدامات اولیه برای ساخت پاسگاه پلیس راه در محور بروجن لردگان و بازفت مسجد سلیمان خبر داد.

در ادامه مراسم امیری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با ضروری نقش و كاركرد حمل و نقل و اهمیت آن درجلوگیری از بحران های احتمالی در صنعت كشور بر لزوم تعامل همه دستگاه های اجرایی برای فراهم كردن بستر مناسب و زیرساخت های استان تاكید كرد و ضمن اشاره به افزایش 100كیلومتری بزرگراههای استان در سال گذشته گفت: استان هم اكنون دارای3100كیلومتر جاده آسفالت می باشد.

غلامی معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه در راستای توسعه مجتمع‌های رفاهی بین راهی تسهیلات ویژه ای به سرمایه‌گذاران پرداخت می‌شود، خاطرنشان کرد: 3 میلیارد ریال اعتبار برای احداث مجتمع‌های رفاهی بین راهی در استان اختصاص داده شده است.

وی گفت: سال گذشته در جاده‌های استان بیش از 3 میلیون تن كالا جابجا شده که نسبت به کل کشور کمتر از یک درصد بوده است. وی راه‌های شریانی چهارمحال و بختیاری را 1.6 درصد نسبت به کل کشور اعلام کرد و ادامه داد: آزادراه‌های چهارمحال و بختیاری کمتر از یک درصد است.

وی با اشاره به اینکه امسال اعتبارات خوبی به چهارمحال و بختیاری در حوزه حمل و نقل جاده‌ای اختصاص داده شده است، افزود: امسال اعتبارات استان نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش یافته است.

سلمانزاده مدیركل جدید حمل و نقل و پایانه های استان نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در سنگری دیگر از خدمت در عرصه حمل ونقل جاده ای كشور اظهار امیدواری كرد با تعامل همه مجموعه های مرتبط با حوزه حمل بتوان گامهای موثری در راستای ارائه خدمات مطلوب به كاربران جاده ای و عموم خدمات گیران برداشت
شایان ذكر است منوچهر سلمان زاده مدیر كل منصوب شده سابقه 20 سال خدمت در عرصه حمل و نقل جاده ای راداراست و پیش از این در حوزه های مختلف و معاونت حمل و نقل تجربه اندوخته اند.

.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.