| کد خبر: 5865 |

لزوم راه اندازی شهرک حمل و نقل در اصفهان

تین نیوز | مدیر كل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان با اشاره به قدمت پایانه امیر کبیر و مشکلات رانندگان و شرکتهای مستقر در این پایانه و همچنین نیاز به هزینه های فراوان جهت احداث شهرک حمل و نقل گفت: خواهان آن هستیم که با کمک همه مسولان بتوانیم شهرک حمل و نقل اصفهان رابه زودی راه اندازی کنیم.
 
در جلسه ای كه به منظور بررسی و رفع معضلات و مشکلات بخش حمل و نقل استان اصفهان با حضور نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل ، معاونان ، روسای ادارات اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان و روسا کانون ها و انجمن های صنفی شرکتها و موسسات حمل و نقل کالا و مسافر در اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان برگزار شد ، امانی گفت : حمل و نقل از مشاغلی است که به عنوان یک صنعت ارزشمند در بین دیگر صنایع است و این استان از نظر جایگاه حمل و نقل توانسته به عنوان بزرگترین استان در کشور  شناخته شود.
 
وی تصریح کرد: استان اصفهان توانسته رتبه اول را در تناژ کالای حمل شده ، تعداد پایانه بار ، تعداد پایانه مسافر وتعداد مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی را به خود اختصاص دهد.
 
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان با اشاره به قدمت پایانه امیر کبیر و مشکلات رانندگان و شرکتهای مستقر در این پایانه و همچنین نیاز به هزینه های فراوان جهت احداث شهرک حمل و نقل تصریح کرد: خواهان آن هستیم که با کمک همه مسولان بتوانیم شهرک حمل و نقل اصفهان رابه زودی راه اندازی کنیم و وضعیت استان اصفهان را که قطب حمل و نقل کشور است در این زمینه رو به روز بهبود بخشیم.
 
وی در رابطه با اقدامات صورت گرفته در نوروز سال 93 گفت :این اداره کل در بخش حمل و نقل مسافر اقداماتی از جمله آموزش ویژه برای رانندگان بخش مسافر ، هماهنگ کردن مدیر فنی برای بازدید از ناوگان قبل از سفر انجام داده است.
 
امانی با بیان این که یکی از نقاط قوت اصفهان قطب حمل و نقلش است، افزود: لازم است همکاری همه مسولان در این بخش صورت گیرد و موانع سرمایه گذاری بخش خصوصی هموار گردد تا فعالیت در این بخش تسهیل شود.
 
مدیر كل حمل و نقل و پایانه های استان اظهار کرد :بیشتر اقدامات حمل ونقلی کشور از طریق بخش خصوصی صورت می گیرد و سرمایه گذاری مردم در این بخش مناسب است اما سازمانهای دولتی هم و ظیفه دارند به کمک این بخش بیایند و بخش خصوصی را حمایت نمایند.
 
در ادامه این جلسه عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی  در ارتباط با این که حمل و نقل یکی از پایه های اساسی اقتصاد و در آمد ملی یک کشور محسوب می شود اذعان کرد: پس رونق اقتصاد یک جامعه به حمل و نقل بستگی دارد و ما باید به فکر ارتقا جایگاه حمل و نقل استان در کشور باشیم.
 
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه ویژه حمل و نقل در کشور اعلام کرد:با همکاری مردم و اصناف از یک سو و از سویی دیگر وزارتخانه ها ، فراکسیون توسعه حمل و نقل کشور را در مجلس تشکیل داده ایم.
 
وی تصریح کرد: در این فراکسیون به بیان مسائل و مشکلات بخش حمل و نقل  پرداخته می شود و مشکلات و راهکارهای لازم به گوش مسولان رسیده و پیگیری می شود.
 
 نماینده مردم اصفهان درمجلس شورای اسلامی با بیان این که کارهای بر زمین مانده در بخش حمل و نقل بسیار است تصریح کرد : ما نمایندگان مجلس باید به این مشکلات رسیدگی کنیم و انشاالله در ماههای آینده فعالیت های قابل توجهی انجام خواهیم داد.
 
وی اظهار امید واری کرد: با دقت نطر و تدبیر دست اندر کاران بخش حمل و نقل جاده ای کشور و دیگر مسولان انشاالله وضعیت حمل و نقل استان به صورت هرچه مطلوب تر پیشرفت کند.
 
مقتدایی همچنین به سوالات کانون ها و انجمن ها ی صنفی حمل و نقل استان در بیان معضلات این بخش از جمله نوسازی ناوگان ، عدم همکاری نهادهای دولتی با شرکت های حمل و نقل و ... پاسخ داد.
 
در پایان صفا تاج معاون حمل و نقل اداره كل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان با ارائه آمار حمل و نقل كالا و مسافر و مقایسه كارشناسی شده نسبت به سال های گذشته در خصوص گزارشات ارائه شده توسط تشكل های صنفی حمل و نقل كالا و مسافر به بیان مشكلات این بخش پرداخت و دكتر مقتدایی با توجه به كارشناسی مطرح شدن این معضلات، از ایشان دعوت کردند تا با حضور در فراكسیون مجلس شورای اسلامی تمامی موارد مطرح شده در حمل و نقل جاده ای استان را عنوان نماید تا در صورت لزوم راه حل اساسی در این خصوص صورت گیرد.  

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.